Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Motorhjælm!!!

Motorhjælm!!! 18 år 3 uger siden #2089

• 's profilbillede
Jeg kan simpelthen ikke åbne min motor hjælm når jeg river i motorhjælsåbneren (tror jeg den hedder9 er det så stram at selve kuglen bare ryger ud af holderen

det er på En Mitsubishi Colt 98

håber der er nogle der kan hjælpe eller har en idé om hvad der kan være galt
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Motorhjælm!!! 18 år 3 uger siden #14956

• Carpman
  • Carpman's profilbillede
Det lyder som om releasekablet er klemt, eller har fået et knæk et eller andet sted.
Kender ikke Colt'en, men mon ikke man kan fiske efter kablet ude ved hjelmen, så man kan åbne den.

Motorhjælm!!! 18 år 3 uger siden #14957

• 's profilbillede
ok det vil jeg prøve tak for svaret

Motorhjælm!!! 18 år 3 uger siden #14958

• 's profilbillede
har prøvet at se om jeg kan komme til ude fra ved motorhjælmen uden held :oops: hva fanden kan man så gøre er der virkelig ikke en herinde der har prøvet det samme eller ved hvad man kan gøre ???????

Motorhjælm!!! 18 år 3 uger siden #14959

• 's profilbillede
jo min er af samme årgang, og min går også meget stram.. plejer at hjælpe at gi den godt med smørelse.. (ikke WD40 det holder ikke en skid) nej rigtig fedt eller undervognsbehanling.. ved ikke om du mugelig vis kan komme til at hive i den "arm" som kablet sidder fast i... der er jo ikke så meget plads...

Motorhjælm!!! 18 år 3 uger siden #14960

• 's profilbillede
tak for svaret Pinky har prøvet det meste af dagen men MEGET svært når man ikke er på værkstedet og kun har et par skruetrækkere ja faktisk umuligt vil jeg tro men må se hvad jeg kan gøre i morgen
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.156 sekunder