Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Pris på tandrems skift

Pris på tandrems skift 18 år 4 uger siden #2071

• Carpman
  • Carpman's profilbillede
Har lige fået et tilbud på 9000 kr :shock: for et komplet tandrems skift på min GTI (Tandrem, balanceakselrem, div. Medløberhjul, div. Remstrammerhjul, den hydrauliske remstrammer, samt vandpumpen) hos Mitsubishi. Er det ikke MEGET dyrt. Det skulle en da være med uoriginale reservedele.

Edit: det er med originale dele
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Pris på tandrems skift 18 år 4 uger siden #14920

• 's profilbillede
Hejsa
Det lyder ikke helt hen i hegnet. Alene vandpumpen koster ca. 3500 kr. Kan ikke lige huske om det er + moms, men det mener jeg, så der er ikke meget tilbage til arbejdsløn når stumperne er betalt :wink:

Pris på tandrems skift 18 år 4 uger siden #14921

• Carpman
  • Carpman's profilbillede
hold da op, det er en dyr vandpumpe :shock: Kan godt se, at prisen er ok så.

Pris på tandrems skift 18 år 4 uger siden #14922

• eXntiC
  • eXntiC's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Modtagne TAK: 31
kan godt passe en original vandpumpe koster 2500 - 3000 kr.. var vidst osse ca det jeg gav for min, og et original strammerhjul til tandremmen koster 1200 kr..

Pris på tandrems skift 18 år 4 uger siden #14923

• 's profilbillede
yikes.. godt man kan lave det selv, og kan købe uoriginalt. der er dele for ca. 2000 kr uoriginalt. så skal man dog lige skifte den lille fjederremstrammer. denne kan man ifølge nully kun købe originalt. så 3000 kr dele. og en stribe timer med sorte hænder. damn kan godt lide at spare 6000 kr 8)

tand rem 18 år 4 uger siden #14924

• 's profilbillede
Jeg har også selv lige skiftet min tand rem og jeg købte reservedele hos FTZ for 2000kr (2500kr med moms) (2 remme, 3 hjul, 1 vandpumpe) sprang den fjeder remstrammer over til ca 1000kr, den fejler sgu ikke noget.

Men der er da en god dags arbejde i vente for denne operation.

Prisen hos mitsubishi og for originale dele er ikke så tosset, men selvfølgelig meget at skulle af med, det kan sikkert gøres lidt billigere hos en alm mekaniker og med uoriginale dele (nipparts).

Hilsen Frank
:koger:
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.171 sekunder