Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: Nye Fælge

Nye Fælge 18 år 1 måned siden #14913

• Billen
  • Billen's profilbillede
Danni skrev:
Jeg vil så mene det er en defekt støddæmper...

Hvis det var indpresningen ville det være galt i begge sider....

den KAN ramme i højre side, hvis man smider 2 mand i bagagerummet og 2 på bagsædet sker det.

Kan det passe at det er den samme støddæmper der bliver brugt, bagi, helt fra 95 ->, og hvad er forskellen på disse 2 thansen dæmpere ?? www.thansen.dk/products.asp?c=863392393&n=360246447

og fjederen, self. den til gdi da min er en sådan
www.thansen.dk/products.asp?c=863392393&n=360246450
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

fælge 18 år 1 måned siden #14914

• 's profilbillede
Standard er carismaen monteret med "ET 44" fælge (dvs påspændingsflangen er 44 mm udvendig for midten af fælgen). Derfor er det vigtigt at sikre sig ved køb af fælge til ris'maen at dette tal ikke bliver meget mindre end de ET=44, da der specielt bag er meget lidt ekstra plads. Normalt står der på fælgen hvad den.

Hvis der står 40 betyder det at fælgen flyttes 4 mm længere ud mod skærmen. Hvisså man vælger bredere dæk og/eller fælge kravler dækket nærmere endnu.

Nye Fælge 18 år 1 måned siden #14915

• 's profilbillede
det ku måske også være en brækket fjeder... eller fordi ham du havde til at side i venstre side,, er lidt tykkere end ham den anden... :lol: eller fordi du også selv sidder i venstre side...

Nye Fælge 18 år 1 måned siden #14916

• Billen
  • Billen's profilbillede
Pinky skrev:
det ku måske også være en brækket fjeder... eller fordi ham du havde til at side i venstre side,, er lidt tykkere end ham den anden... :lol: eller fordi du også selv sidder i venstre side...

LOOOL :mrgreen:

Nu er prob. bare at der sad TO personer i højre side ( ca 130 % mere vægt ) og kun lille mig i højre/fører siden så deeeeet.

har luret lidt på at det evt er en fjeder der er knækket, men bilen står helt lige så hvis det var en knækket fjeder burde den vel synke ned i den side den er gal ??

Nye Fælge 18 år 1 måned siden #14917

• Lau
  • Lau's profilbillede
Jeg tror stadig på at det er indpresningen der er gal...

Nye Fælge 18 år 1 måned siden #14918

• Billen
  • Billen's profilbillede
vil imorgen ( hvis jeg når det ) tage et par fotos og smide her i tråden, så kan det være at man kan se noget der ud af.
Tid til at oprette siden: 0.145 sekunder