Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: Så kom den gode påskeferie

Så kom den gode påskeferie 18 år 1 måned siden #2064

• eXntiC
  • eXntiC's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Modtagne TAK: 31
Jah, som det så længe havde været planlagt har jeg endelig fået min VR4 motor i min Colt. :)

Det blev til 2 (d. 6 og 7 april) hyggelige dage ovre ved Nully hvor Daniel, hans kammerat og jeg og så Nully selv gik i igang med at pille den gamle 1,8 motor ud af colten, og fik "proppet" VR4 motoren i, og nøj jeg er imponeret over det..
ca 20 timer gik der med at få den gamle motor ud og den anden i og tilpasset slanger, ledninger og udstødning og fik den startet. Til min store glæde sprang den osse lige igang. Man skulle næsten ikke tro den havde stået stille jaaaah ihvertfald 4-5 måske 6 måneder eller enda måske et år :P

Jeg siger ihvert fald mange tak til Nully, for husly og mad(og kaffe :P ) og lån af værksted og så alt den tid han har brugt på at finde diverse dele til den. :)

Og så en stor tak til Daniel og Mikkel for at smide den motor i så hurtigt. I kan sq det kram :)

tak for en super weekend, vi ses til træf i Holeby :P
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Så kom den gode påskeferie 18 år 1 måned siden #14874

• Lau
  • Lau's profilbillede
Ja, de er nogle skrappe drenge.... Så lægger du vel lige en masse billeder op i medlems galleriet... :drive:

Hehe 18 år 1 måned siden #14875

Det var da så lidt, jeg har en mistanke om at den lille colt bliver MEGET ond på et tidspunkt når den bliver kørt rigtigt ind, og får noget mere tryk. men fuck den kørte godt. håber du er tilfreds med vores arbejde. :D og ja selvom det gik hurtigt blev det alligevel rigtig godt :D

Så kom den gode påskeferie 18 år 1 måned siden #14876

• eXntiC
  • eXntiC's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
jeg er meget tilfreds :) .. Fik også lavet den omdrejningstæller igår hehe.. Det var en lodning til en af dioderne som var gået løs og rørte en af de poler nede ved spolen i omdrejningstælleren :P .

Men selvom den ikke er kørt ind og indstillet rigtigt, så er jeg godt nok overrasket over hvormeget forskel der er på den motot og så den gamle :P

Så kom den gode påskeferie 18 år 1 måned siden #14877

• eXntiC
  • eXntiC's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
og forresten, så er der taget en masse billeder fra weekenden, skal bare lige have fat i dem :P

Så kom den gode påskeferie 18 år 1 måned siden #14878

• eXntiC
  • eXntiC's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
Så er der kommet lidt billeder i kan se på :)

www.mitsubishi-klub.dk/?side=galleri&fun...alleri&galleri_id=44
Tid til at oprette siden: 0.170 sekunder