Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Højttalere i Colt

Højttalere i Colt 18 år 1 måned siden #2060

• 's profilbillede
Hej alle Mitsu-fans

Jeg har en mitsubishi colt 1600 glxi bullet fra 1995 og har et lille højttalerproblem. Jeg kunne tænke mig at få skiftet de højttalere, der sider ved bagsædet under ruden (ikke dem i hattehylden)

Diameter mellem hullerene målt på tværs af højtaleren er 17 cm, mens selve højttaleren af 15 cm i diameteren. Uanset i hvilken butik jeg spørger er der ingen der har den størrelse højttalere.

Er der tale om en speciel mitsubishi størrelse? Hvilke højttalere kører i selv med, og kunne i evt anbefale nogen der kunne passe i min colt ?
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Højttalere i Colt 18 år 1 måned siden #14860

• Cocacola
  • Cocacola's profilbillede
I min gamle ´93ér købte jeg et par højttalere fra hjem&fix, og de passede lige i hullerne..

Kan du ikke bare bore et par huller i rammen inde bagved, som passer til de nye højttalere?

Højttalere i Colt 18 år 1 måned siden #14861

• 's profilbillede
prøv at tage højtaleren med ud i butikken, det kan være du har målt skævt, eller målt et forkert sted... jeg kunne ikke forestille mig at du ikke skulle kunne købe nogle højtalere der passer i.. men prøv at tage den med i butikken... :D det kan være det hjælper...
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.150 sekunder