Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Silicone og fart

Silicone og fart 18 år 2 måneder siden #2022

• 's profilbillede
Ey alle sammen. Ja jeg skal jo nok op og have mig min colt 1,3 mirage her om en lille uges tid men har hørt det skulle være ret svært at presse en større motor i colt.
Hvad skal man kigge efter og hvilket motore vil passe ned i min lille dyt og hvor meget kommer det ca til at løbe op i?

Yderligere har jeg set at flere og flere begynder at bruge silicone ledninger og ville så lige høre om hvad de gjorde anderledes og om der er nogle der har nogle erfaringer med det :)

Ses i holeby :)
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Silicone og fart 18 år 2 måneder siden #14685

• eXntiC
  • eXntiC's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Modtagne TAK: 31
hvor gammel er den colt ?.. for hvis det er en af de ældre (omkring 1990) så er det ikke så svært at sætte en anden motor i.

Silicone og fart 18 år 2 måneder siden #14686

• 's profilbillede
Det er en 1995 3dørs mirage :)

Silicone og fart 18 år 2 måneder siden #14687

• Cocacola
  • Cocacola's profilbillede
Du kan stort set smide lige den motor i du vil. De passer alle sammen i ophængene..

Silicone og fart 18 år 2 måneder siden #14688

• 's profilbillede
Det var da en glædelig overraskelse. Havde fået afvide at det er meget få motorer der ville passe af en del brugere fra bilgaleri.dk. Men må lige kigge på det og finde nogle priser.
Hvad ville forskellen være hvis jeg smed silicone ledninger i, i stedet for det alm ledninger?

Silicone og fart 18 år 2 måneder siden #14689

• 's profilbillede
du kan f.eks. smide en evo motor i.. eller en 1,6 motor.. der skal laves om på ledningsnettet.. men det kan man jo betale sig fra.. ved ikke lige med de ledninger, tror den enste forskel er at de bedre kan tåle varme.. ellers tror jeg ikke det er ret meget andet end en gang gøjl..
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.190 sekunder