Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: Kegle filter + rør. luftmængdemåler?

Kegle filter + rør. luftmængdemåler? 18 år 2 måneder siden #14509

• Basse
  • Basse's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Modtagne TAK: 1
Twestersoe skrev:
Det orginale kan faktisk også bruges, hvis han fjerner kassen, gør jeg og det sidder faktisk pisse godt fast :o
Det har du ganske ret i men, det originale filter er ikke olievædet :!: , derved passere skidtet, hvor derimod er K&N og andre udvendige filtre olievædet. og tilbage holder snavset :!:
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Kegle filter + rør. luftmængdemåler? 18 år 2 måneder siden #14510

• Frimann
  • Frimann's profilbillede
jeg har købt det her kn af daniel, nully´s søn og det er lavet med måleren inde i filteren ! men det er også mega stort !! men det lyder mega godt !

PS: kan ikke uploade billede lige nu men det ligger inde under mit projekt

www.mitsubishi-klub.dk/?side=galleri&fun...alleri&galleri_id=38

bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=81647

Kegle filter + rør. luftmængdemåler? 18 år 2 måneder siden #14511

• 's profilbillede
Basse skrev:
Twestersoe skrev:
Det orginale kan faktisk også bruges, hvis han fjerner kassen, gør jeg og det sidder faktisk pisse godt fast :o
Det har du ganske ret i men, det originale filter er ikke olievædet :!: , derved passere skidtet, hvor derimod er K&N og andre udvendige filtre olievædet. og tilbage holder snavset :!:

og det skulle gøre så et papirfilter ikke virker? nej det virker skam fint ligemeget hvad.. problemet er nok nærmere hvis filtret bliver vådt :x

Kegle filter + rør. luftmængdemåler? 18 år 2 måneder siden #14512

• 's profilbillede
har indtilvidre bare fjernet boksen og har åbent filter med det originale... men overvejer at købe kæmpe filrtet fra kn af nully da det da lyder ok med det originale filter som åbent... men man kan godt høre den ikke er glad for det i vådt vejr

manta b 2.2i 18 år 1 måned siden #14513

• 's profilbillede
Dark§cripter skrev:
har indtilvidre bare fjernet boksen og har åbent filter med det originale... men overvejer at købe kæmpe filrtet fra kn af nully da det da lyder ok med det originale filter som åbent... men man kan godt høre den ikke er glad for det i vådt vejr

nøjagtig det samme her.. lyder sgu godt med std filter også. men som du selv skriver kan den godt hugge lidt hvis det er meget vådt :x

Re: manta b 2.2i 18 år 1 måned siden #14514

• 's profilbillede
Anonymous skrev:
nøjagtig det samme her.. lyder sgu godt med std filter også. men som du selv skriver kan den godt hugge lidt hvis det er meget vådt :x

jah nemmerlig.... og derfor har jeg lige bestilt MONSTER filtret hos nully :D
Tid til at oprette siden: 0.193 sekunder