Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Mitsubitshi Galant 2,0 I GLS NAGANO årgang 1998

Mitsubitshi Galant 2,0 I GLS NAGANO årgang 1998 18 år 2 måneder siden #1978

• 's profilbillede
Hej Herinde.

Jeg er den lykkelige ejer af den ovenstående bil og har haft den i 6 måneder, ´hvor den har kørt rimeligt udmærket.
Her til aften hvor den har stået i ca knap 2 dage uden at have kørt og vil pludselig ikke starte, den lyder som om den har strøm nok, starteren krøjer motoren fint nok, og den viser ikke tegn på tab af strøm.
Det lyder meget som om den ikke for bensin nok faktisk ingen bensin.
Hvor skal jeg starte med at tjekkebilen og systemet??
Bare kom med forslag...

Claus
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Mitsubitshi Galant 2,0 I GLS NAGANO årgang 1998 18 år 2 måneder siden #14412

• 's profilbillede
Jeg ville nok starte med at pille benzinslangen af i motorrummet og se om der kommer benzin. Hvis ikke kan det være pumpen der er stået af. Hvis det ikke er det så start med at tage et tændrør ud og se om der er gnist. Er der gnist og kommer der benzin så kunne det tyde på en mototrstyring der er stået af for så "åbner" den ikke for dyserne til benzinen.

galant 18 år 2 måneder siden #14413

• 's profilbillede
Hej Powerbait.

Jeg fik bilen i gang med speederen i bund og drejede nøglen og tænding på i 30 til 40 sekunder og så lød den som den havde svært ved at holde sig i gang, en del pluffen og videre.
Gammel erfaring fra mercedes 170S årgang 1953 synes jeg det lød som om at der er hul i brændstofrøret så benzin drypper væk og suger luft ind når der er startforsøg.
Den med pumpen lyder også sandsynlig, jeg vil tjekke op på det.
Claus

Mitsubitshi Galant 2,0 I GLS NAGANO årgang 1998 18 år 2 måneder siden #14414

• 's profilbillede
Så kan det også være dit brændstoffilter der er stoppet til :wink:

Mitsubitshi Galant 2,0 I GLS NAGANO årgang 1998 18 år 2 måneder siden #14415

• 's profilbillede
prøvede nogenlunde det samme med min kærstes lancer for ca tre uger siden da der var lidt sne.. hun skulle hjem fra job, og havde haft den startet i ca 30 sek, også gik den ud og ku ikke starte igen.. så jeg blev beordret der ud, for at kigge på den.. masser af strøm, og gnist på alle fire tændrør, rykkede returslangen fra dysebroen af og satte tænding på, og der kom benzin.. men sys ikke det så ud af meget.. så gik om bagved bilen for at se om pumpen sad inde i tanken eller den sad uden for.. men da jeg så kom om bagved, opdagede jeg at udstødningen (standart) var fyldt med sne... som så var blevet til is.. :evil: prikkede huld med hjulnøglen også begyndte den at tænde på et par af cylinderne, engang imellem. så den var jo sef druknet :evil: så lod den stå i ca et kvarter også startet den med en ordenlig sort sky.. :twisted: fandt ud af at det var nogle unger der havde brugt bilen som skyde skive.. :bander: satans møg unger :angryhair:

Mitsubitshi Galant 2,0 I GLS NAGANO årgang 1998 18 år 2 måneder siden #14416

• 's profilbillede
hehe det stunt virker også med en kartoffel :wink: :D :D

Men ok ikke lige noget man skal gøre, da det kan tage en toppakning hvis man er uheldig :?
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.151 sekunder