Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Lidt forskelligespørgsmål omkring Eclipse 95-99

Lidt forskelligespørgsmål omkring Eclipse 95-99 18 år 4 måneder siden #1915

• 's profilbillede
Hej.

Jeg har lige et par sidste spørgsmål som jeg ikke selv har kunnet finde nogen svar på.

Jeg er på udkig efter GST´eren.
Det er den med 210 hk med man.gear.
Der er kune den ene model ikke?
Der er nogen som hedder GSR og GSX, men det er den med 140 hk ikke?
Har alle modeller 4 hjulstræk?
GST´eren hvor hurtig går den fra 0-100 km/t?
Er der nogen forskel på de japanske og amerikanske modeller?
Er alle årgangene imellem 95-99 med gråt interior?

Det var vist det i første omgang.

Hilsen René
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Lidt forskelligespørgsmål omkring Eclipse 95-99 18 år 4 måneder siden #14104

• Cocacola
  • Cocacola's profilbillede
GS-T er 210hk udgaven med forhjulstræk. Modellen med AWD hedder GSX, men er ikke så udbredt.

Der er et hav af versioner. Der er en 2.0 Chrysler (mener jeg) motor med ca. 140hk uden turbo. Så vidt jeg ved, så er det den gamle Galant GTi motor der ligger i de europæiske versioner.

Så er der en 2.4L motor med 141hk, og så er der den kendte 4G63T. Der er ikke forskel på om den ligger i FWD eller AWD modellen. Der er en gut inde på bilgalleri.dk, som importerer dem fra Japan, og han skriver altid EVO i beskrivelsen, men motoren er IKKE identisk med den der ligger i evolution modellerne, da motoren i eclipsen er lidt svagere end evolution motoren. Den første generation Eclipse kørte med en neddroslet evo motor, magen til den i Galant VR-4.

Der er ikke forskel på om den kommer fra Japan eller USA. Rattet sidder altid i venstre side.

Jeg mener kun interiøret fås i grå.

Lidt forskelligespørgsmål omkring Eclipse 95-99 18 år 4 måneder siden #14105

• 's profilbillede
Tusind tak for det med oplysende svar. Det var noget info der kunne bruges til noget.

Ja jeg har skrevet lidt frem og tilbage med ham på bilgalleriet, men han lyder lidt for smart at hører på.

Trist at den kun kan fås med gråt interior, det er det eneste minus.
Der er en cabriolet tilsalg på bilbasen, den har delt sort og sandfarvet instrumentering, det ser jo flot ud. Men er godt nok en skam at coupén ikke kan fås med det.
Vedhæftninger:

Lidt forskelligespørgsmål omkring Eclipse 95-99 18 år 4 måneder siden #14106

• 's profilbillede
Du skal nok overveje at få en hjem fra USA hvis du skal have den model med 4x4, der findes et hav af tuningsmuligheder til den bil, du kan evt også skrive på Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. så skal jeg prøve at hjælpe dig med at finde en.

Lidt forskelligespørgsmål omkring Eclipse 95-99 18 år 4 måneder siden #14107

• 's profilbillede
Har set at der er en del Gst til salg i tyskland, mugeligvis også Gsx.. du kan prøve at kigge på www.mobile.de eller www.autoscout24.de det er da lidt nemmere end at hente en i USA..

Lidt forskelligespørgsmål omkring Eclipse 95-99 18 år 3 måneder siden #14108

• Cocacola
  • Cocacola's profilbillede
Alternativt er der www.autoscout24.it

Der er generelt flere eclipser af turbomodellerne.

Jeg tror nu nok ham fra bilgalleriet har tjek på det han laver, uden tvivl. Det irriterer mig bare når folk smækker alle mulige saftige betegnelser efter bilen, for at få det til at lyde mere interessant. :wink:
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.140 sekunder