Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Indregistrering

Indregistrering 18 år 4 måneder siden #1904

• 's profilbillede
Hej

Jeg står i den "kedelige" situation, at jeg måske snart får en lejlighed. Da jeg er studerende tror jeg ikke liiiiige at jeg kan få presset en bil en også. :cry: Nu tænker jeg lidt på om det kan betale sig at klippe pladerne, og så få bilen indregistreret på et senere tidpunkt. Jeg har søgt lidt på google og kunne ikke umiddelbart finde noget.

Min første tanke er dog at det ikke kan betale sig.
Hvad siger i ?
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Indregistrering 18 år 4 måneder siden #14042

• 's profilbillede
Det koster dig jo ikke noget at tage pladerne af bilen. så får du penge tilbage fra vægtafgift og forsikring.

Når du så vil have plader på igen, skal du give 1200 kr tror jeg det er for at få plader på den igen. Hvis bilen bare skal stå stille i ½ år, så vil det helt sikkert være billigst at pille pladerne af den.

Er det skudt helt ved siden af?

/Martin

Indregistrering 18 år 4 måneder siden #14043

• 's profilbillede
Det håber jeg da ikke det er :D For det lyder da som en helt kanon ide så :D

Indregistrering 18 år 4 måneder siden #14044

• 's profilbillede
klip pladerne... :D :D :D :D

så er du ihvertfald sikker på du har samme bil når du engang skal have plader igen....

men det kan også være din bil bliver for gammel og simppelthen skal skiftes ud... så er det bedre at gøre det nu...

men det er jo en en personlig vurdering og tiden intil man får råd igen, bliver for lang... :D Hvis du forstår hvad jeg mener....

Indregistrering 18 år 4 måneder siden #14045

• Cocacola
  • Cocacola's profilbillede
Husk at hvis den står uden plader i mere end et år, så skal den til syn inden den kan indregistreres.

Indregistrering 18 år 4 måneder siden #14046

• Billen
  • Billen's profilbillede
og den må ikke stå på offentlig vej.

den skulle også gerne stå i læ da du ellers kan få problemer med div rust både i karossen men også mht. bremser osv.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.137 sekunder