Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Colt gti med uden kompression på cylinder 2

Colt gti med uden kompression på cylinder 2 18 år 5 måneder siden #13962

• 's profilbillede
ok, kun lidt for sjov - jeg har lagt et par friske billeder ud på www.kunkel.dk/colt

Den har faktisk kun kørt 191520km, og har fået masser af rustbeskyttelse og kvalitetsolie helt fra spæd af.

Nu har jeg googlet en del og har ikke kunnet finde de nødvendige detaljer for at kunne skifte toppakning selv. Findes der en Hayes manual eller lignende?

Niels
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Hehe 18 år 5 måneder siden #13963

Ja det tænkte jeg godt, det må være fedt at have en der har gået så lidt, men hva med rust i den?

Jeg tror du lige skal høre min far Nully herinde om han kan hjælpe dig, han har vidst en STOR (NISSEBOG) om mitsu--- kan være det er illustreret i den måske,,

Re: Hehe 18 år 5 måneder siden #13964

• 's profilbillede
Den har en lille plet under ruden på bagklappen, som jeg i årevis har forsøgt at holde nede, samt lidt i forskærmene, hvor stænkklapperne har samlet skidt/fugt. Men ellers er der ikke noget rust at komme efter.

Colt gti med uden kompression på cylinder 2 18 år 3 måneder siden #13965

• 's profilbillede
Jeg pillede topstykket af her i julen, og fejlen ses tydeligt på dette billed:
http://www.kunkel.dk/topstykke

Heldigvis er der ingen skader at se på hverken stempler eller cylindervægge, så forhåbentligt har jeg snart min GTI kørende igen :D .

Mvh
Niels Bo
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.151 sekunder