Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Def kat . .

Def kat . . 18 år 5 måneder siden #1882

• Billen
  • Billen's profilbillede
:?: Kan en defekt katalysator indvirke på at min "fine" carisma GDI fra 2000 hugger under kørsel :?:

Den blev på et tidspunkt lappet sammen i siden fordi den var gået op i den ene side med det resultat at den begyndte at "tøffe", og efter den blev lappet var der næsten ikke noget huggeri i bilen under kørsel, men nu er den igen begyndt at "tøffe" en del og bilen hugger som en i hel***.

Det var bare en ide, men kom frisk.

Kan det betale sig at skifte den ud med en sports kat fra f. eks. OTP, og er det en universal eller er den vognbestemt mht. flancer og påspænding på resten af udstødningen :wink:
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Def kat . . 18 år 5 måneder siden #13898

• Søren :-)
  • Søren :-)'s profilbillede
det kan være din kat der er næsten er stoppet til var ude for det med min galant 1,8 der fjernede jeg indmaden i katen også kørte den fint igen og efter hvad jeg kan se skal du svejse dine egne flancer på så køre den igen

Def kat . . 18 år 4 måneder siden #13899

• 's profilbillede
Det vil måske være billigere at sætte en sports kat på (end en ny original), men der er nok ikke meget ekstra effekt at hente når bilen er med sugemotor.

David
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.140 sekunder