Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: ABS lampe går amok

ABS lampe går amok 18 år 4 måneder siden #13773

• 's profilbillede
Hej Powerbait :-)

Jeg tror godt at jeg kunne finde på at købe en sådan pumpe af dig,
kan du ikke lige skrive en mail eller tlf.nr til mig, så vi evt. kan
aftale nærmere?

jeg har email: Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Hilsen Kims
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

ABS lampe går amok 18 år 2 måneder siden #13774

• 's profilbillede
genopliver lige en gamle sag her jeg har samme problem som overstående men har ikke mulighed for at komme ind på det link ang hvordan man måler på de der abs følere er der nogen der har mulighed for at linke det her så jeg kan se det..

mvh morten hansen

galant årg 91 2.0

ABS lampe går amok 18 år 2 måneder siden #13775

• 's profilbillede
eller der måske bare kan fortælle mig hvordan man måler på følerne for at se om de virker.. jeg er uddanet i el faget så bare lav den tekniske version hvis det er :lol:

ABS lampe går amok 18 år 2 måneder siden #13776

• eXntiC
  • eXntiC's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Modtagne TAK: 31
du kan jo prøve og ohme dem igennem.. Kan bare ikke lige huske hvor stor modstanden skal være i dem.. men den skulle helst gerne være nogenlunde ens på alle 4 følere

ABS lampe går amok 18 år 2 måneder siden #13777

• 's profilbillede
okay takker mange gange det vil jeg prøve men jeg tror lige først jeg vil prøve at rense og rengøre omkring mine følere først det kunne jo være det afhjalp problemet... hvis der er nogen der kan huske hvad den ¨skal være hvis man ohmer dem eller hvordan post endelig :lol:

ABS lampe går amok 18 år 2 måneder siden #13778

• Cocacola
  • Cocacola's profilbillede
Du piller stikket af, der hvor føleren samles, sikkert under bagsædet for de bagerste, og i motorrummet for de forreste. Så måler du om der er gennemgang. De skal ligge meget tæt op ad hindanen, ellers er der fejl i dem. Hvis der er gennemgang i dem, så mål dem igen, mens du drejer hjulet, og se hvilke udslag du får. Jeg aner ikke hvad værdien skal være, men som før, så skal de ligge meget tæt op ad hindanen.

En sidste bemærkning; Der ER forskel fra de forreste til de bagerste, men de skal være parvis ens.
Vedhæftninger:
Tid til at oprette siden: 0.186 sekunder