Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: Fede undervogne til vores Mitsu'er

Fede undervogne til vores Mitsu'er 18 år 6 måneder siden #13590

• Sigmac
  • Sigmac's profilbillede
hey, det kan godt være jeg spøger dumt, men hvad er undervogn? umilbart kommer jeg til at tænke på USA's bilers ramme, men det er der jo ikke på ikke USA biler.
Er det bare nye støddæmpere?? det ligner sådanne noget på billedet.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

.... 18 år 6 måneder siden #13591

• Ulle
  • Ulle's profilbillede
Hej Sigmac,

Ingen spørgsmål er for dumme, men ja det er f.eks. støddæmpere og fjedre, men der er også andre tinge som bøsninger og stabilisatorer men nok om det.....

gevind undervogn ????? 18 år 6 måneder siden #13592

• 's profilbillede
øøøø, hvad gør i til syn, når i nu har sat en gevind undervogn på, med en del besvær ? jeg har lige været til syn her i storbyen, landets hovedestad, og jeg fik at vide hvis jeg kom med en sådan en monteret, så blev jeg sendt hjem igen, surt, !!! så hvis man køber sådan en under vogn, så skal man afmontere den hver gang, eller hvad ?

:angryhair: :headbang:

Re: gevind undervogn ????? 18 år 6 måneder siden #13593

• Billen
  • Billen's profilbillede
007 skrev:
øøøø, hvad gør i til syn, når i nu har sat en gevind undervogn på, med en del besvær ? jeg har lige været til syn her i storbyen, landets hovedestad, og jeg fik at vide hvis jeg kom med en sådan en monteret, så blev jeg sendt hjem igen, surt, !!! så hvis man køber sådan en under vogn, så skal man afmontere den hver gang, eller hvad ?

:angryhair: :headbang:

Bare sørg for at få en godkendelse på undervognen, så er den i vinkel :banan:

Fede undervogne til vores Mitsu'er 18 år 6 måneder siden #13594

• 's profilbillede
Hvorfor tror I turboDK er bedre? :-)
TurboDK har e butik de skal drive og betale, det har ikke. Derfor kan jeg levere undervognene 600kr billigere, og hele 1.100kr billigere nu hvor tilbudet lyder på 6.895.- for en undervogn.
Der bestilles 1.dec, og det er ik noget med at fylde en container op. Jeg bestiller det antal der er bestilt på forhånd.

Men ja er ved at fremtrylle en undervogn til din Colt. Om ik andet så kan jeg efter jul få dem til at udvikle undervognen til din bil, uden merpris.

D2 er virkelig kram.

mail til Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. hvis du mangler en fed undervogn eller vilde bremser.

Er også DK importør af TODA Racing (Knaster og andet lir) samt ROTA fælge!

Lasse - http://www.streetpower.dk

... 18 år 6 måneder siden #13595

• Ulle
  • Ulle's profilbillede
hmm det fåes desværre ikke til Dynamic-4 modellen, kan jeg af erfaring sige. Selv har jeg fået fat i special fjeder fra H&R så er de desværre kun godkendt i USA, men mon ikke at det går, de plejer kun at hænge sig i sænkningen når man er tæt på de 50cm til underkant af forlygten, og her har jeg stadig 2-3cm og give af....

ellers er det bare standard på til syn...hehe
Tid til at oprette siden: 0.175 sekunder