Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: galant 91-93

galant 91-93 18 år 6 måneder siden #1826

• 's profilbillede
Som jeg skrev i et andeet indlæg, måske ligt forkert plaseret, så har jeg kik på en Galant år 91-93 hatchback, er der noget jeg skal være opmærksom på ved køb af dem? min nabo har lige tilbud at jeg kan købe hans nu hvor jag sage at jeg søkte den model, der skulde skiftet noget i gear kasen som kostede 5000 af autorisered mekaniker. men ellers vil han sælge den til mig for 10K bare jeg selv for det lavet. men hvis i kan komme med en kommentar, vil det være fedt, som sagt, så er jeg 1gangs køber
mvh
Sigmac
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

galant 91-93 18 år 6 måneder siden #13507

• 's profilbillede
Aehm! Gearkassen tror jeg er deres største problem.. Men det har du jo allerede fået at vide. Sååh..

Ellers er det vel standard tingene som på alle andre biler. Rust når bilen er så gammel som den er.

galant 91-93 18 år 6 måneder siden #13508

• 's profilbillede
Jeg takker mange gange.
Mvh
Sigmac

galant 91-93 18 år 6 måneder siden #13509

• 's profilbillede
Mugeligvis kan man finde en anden gearkasse, istedet for at bruge mange penge på at renovere, man kan prøve hos de forskellige autoophuggere, og måske være heldig at finde en der ikke har gået så mange km.. ellers kan du prøve at spørge hos www.motorimport.dk hvis du er medlem af klubben får du rabat..

galant 91-93 18 år 6 måneder siden #13510

• 's profilbillede
ok det ser jeg på.
Mange tak
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.157 sekunder