Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Mitsubishi Reservedelspriser

Mitsubishi Reservedelspriser 18 år 7 måneder siden #13355

• 's profilbillede
kører selv i en fra 99 og jeg synes da delene generelt er dynere end de andre biler jeg har haft..
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Mitsubishi Reservedelspriser 18 år 7 måneder siden #13356

• 's profilbillede
Nu er spørgsmålet bare, har nogen af jer ejet en mazda og/eller toyota?

:D

Iøvrigt, Martin, hvilke biler sammenligner du med? Du kører trods alt rundt i en 2.5 V6'er ... der er langt til en eks. 2.0 mazda 6 og eller avensis

Hvis man skal sammenligne, så skal man tage mange faktorer med i betragtning, efter min mening.

En galant 2.0 fra 98-99 er ikke specielt dyr, hvis man sammenligner med andre i samme klasse.

Mitsubishi Reservedelspriser 18 år 7 måneder siden #13357

• 's profilbillede
Har skam haft både mazda og toyota og vw og opel som er endnu billiger.
Det er godt nok en 2,5 jeg køre i,men mange sf slidedelene er de samme,bla. dem som jeg nævner længere op.som jeg afslutningsvis skriver i #1,Så er jeg glad for min galant,MEN den er dyr i stumper syntes jeg.Jeg har en golf 3 som bil nr 2 pt. de tåler da ingen sammenligning i reservedelspriser,men det gør de heller ikke i kørekomfort/evner.

Mvh Martin(luppe)

Galant 2.0 GLSI 91ér 17 år 11 måneder siden #13358

• 's profilbillede
Jeg har en Galant 2,o GLSi fra 91.
Hvor i Aalborg området, kan man købe en billig bærearm m/ kugle?

Mitsubishi Reservedelspriser 17 år 11 måneder siden #13359

• 's profilbillede
Martin skrev : "Køre selv sådan en model 98" 2,5 v6.Dejlig bil men dyr at holde kørenede syntes jeg,er meget dyr i reservedele,mere en toyota og mazda.eks. forhjulsleje = 1700 + moms for 1 stk. bærearme som skal skiftes for hver ca 70000-80000 km koster mellem 5-8000,- alt efter hvor mange du skal ha skiftet, så den er temmelig dyr.ingen sure ribs herfra dog,syntes den køre skide godt,men man skal være klar over den er temmelig dyr at skifte stumper på,der skal nok heller ikke så mange til,men alligevel."

Jeg har også en 2,5 V6 Stationcar.
Jeg kender ikke lige til de priser du nævner.Jeg har fx en orginal bærekugle til for til salg til 600 helt ny (normal pris ca 1500 kr) . Mine blev skiftet ved 205.000 km Og jeg skiftede et forhjulsleje samtidig og det kostede orginalt 1450 kr med moms.
Og skiverne til for, købte jeg som uorginale hos Mitsubishi(Godkendte dele af Mitsubishi) de kostede 950 Kr og klodserne kostede 250 Kr i mærket ATE.
Og der bliver lavet rigtig mange uorginale dele det er nu ikke noget problem.
Min har nu ikke været særlig dyr at holde kørende
Det er en rigtig dejlig bil som kører rigtigt godt.
Når min engang skal skiftet ud, så får jeg problemer med at finde sådan en god/fed bil igen, til en pris man komme i nærheden, af uden at man får akut hjertestop... :D

Mvh.

RKE.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.189 sekunder