Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Ledningsdiagram

Ledningsdiagram 18 år 7 måneder siden #1794

• Mathæus
  • Mathæus's profilbillede
Hejsa Derude

Der skulle vel ikke være noget der ligger inde med et ledningsdiagram til en Colt CAO 1.6 GLXi 16V 93'er?

Vil gerne slippe et par slanter for det, hvis det er nødvendigt.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Ledningsdiagram 18 år 7 måneder siden #13301

• 's profilbillede
Prøv hos mitsu billund, der har jeg fået et til min..

Ledningsdiagram 18 år 7 måneder siden #13302

• Mathæus
Var forbi Mitsubishi Skanderborg idag (lidt nærmere end Billund :) ) og ledningsdiagrammer var ikke lige noget de gav/solgte ud af, men jeg fik en snak med en af mekanikerne der ville printe et par sider ud med det jeg sku bruge (instrumentpanelet)....

Pinky - havde du fået et komplet over Colten hos Mitsu Billund?

Ledningsdiagram 18 år 7 måneder siden #13303

• 's profilbillede
Nej ikke komplet, har kun fået det over motoren, men tror også der er omkring 10 A4 sider.. men tror ikke det er det helt store problem at få det man lige skal bruge.. men man får også altid en rigtig god service hos mitsu billund.. tror faktisk at jeg ville blive ved med at bruge dem selvom jeg måske en gang prøver et andet mærke.. hvis de da vil??

Ledningsdiagram 18 år 7 måneder siden #13304

• Mathæus
OK - havde håbet lidt at der var lavet et lidt mere simpelt diagram end det jeg fik fingre i, for det er godt nok ikke for almindelige mennesker... Mekkeren hos Mitsu var ellers meget god til at tegne og fortælle men da jeg så nåede hjem, så fandt jeg ud af, at det faktisk ikke helt var det jeg sku bruge alligevel - men godt at den gamle er elektriker :D

Men masser af ros til Mitsu Skanderborg - mægtig fin service, og så uden at det skulle koste noget - andet end en slat til kagekassen :D

Ledningsdiagram 18 år 7 måneder siden #13305

• 's profilbillede
ja man skal lige lære at læse de diagrammer inden det bliver rigtig nemt.. :lol:
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.139 sekunder