Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Hjælp til betegnelser :o)

Hjælp til betegnelser :o) 18 år 7 måneder siden #1789

• 's profilbillede
Hejsa,

Jeg har lidt brug for Mitsubishi Ekspertise, hvad hedder Carismaen modelmæssigt fra 99- (frem til hvornår?), den gamle hedder så vidt jeg ved DAO.

Derudover er jeg lidt i tvivl om Lancer modellen, den går fra 92-96 så jeg vidt jeg ved som CAO model og så fremefter hedder den CJO som Colt modellen. Så kommer million spørgsmålet:
www.astina.dk/product_info.php?cPath=38_434&products_id=2202

Er dette CAO modellen :oops:

På forhånd MANGE tak!

Med venlig hilsen
René Johannesen
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Hjælp til betegnelser :o) 18 år 7 måneder siden #13286

• Cocacola
  • Cocacola's profilbillede
Det er lidt bøvlet med den model der, for jeg mener de hedder CC eller CE. Det er en Lancer Coupe som ikke er blevet solgt i Europa, så vidt jeg ved. Ellers ærgeligt, for den er meget pæn :) ..

Hjælp til betegnelser :o) 18 år 7 måneder siden #13287

• 's profilbillede
Cocacola skrev:
Det er lidt bøvlet med den model der, for jeg mener de hedder CC eller CE. Det er en Lancer Coupe som ikke er blevet solgt i Europa, så vidt jeg ved. Ellers ærgeligt, for den er meget pæn :) ..

Altid en ting jeg ikke er den eneste der er forvirret, hvad så med Carismaen efter DAO modellen?? Altså fra 99- og frem?

Hjælp til betegnelser :o) 18 år 7 måneder siden #13288

• 's profilbillede
Den Lancer svare til den moddel der hedder CJO, kan se at den har samme forlygter som svigermors lancer cjo, så det er uden tvivl den moddel... ved ikke lige med risma'n er ikke lige så meget inde i dem... men ku det tænkes at den måske hedder DJO.. da den tidligere moddel hedder dao, lige som den ældre moddel lancer/colt hedder cao??? det er bare et gæt...
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.154 sekunder