Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: den s.....ns bil

den s.....ns bil 18 år 7 måneder siden #13273

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
tak for roserne, håber du virkelig kan mærke det, giv mig lige en brefing når du har gjort det :wink:
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

bil 18 år 7 måneder siden #13274

• 's profilbillede
Det kan du tro regner med at fikse det her i veekenden, har ikke tid før
igen mange tak nully :wink:

den uhhh bil 18 år 7 måneder siden #13275

• 's profilbillede
Så fik jeg flyttet bankesencoren væk fra blokken .det gav faktisk en bedre motorgang :P ,tror den trækker bedre, men om det har hjulpet på mine :oops: startvanskeligheder :oops: må tiden vise.
En anden sjov ting :idea: jeg ladge mærke til er at den ter sig som regel kun når det er fugtigt udefor så jeg gik amok med siliconspray og kontaktspray for at se om det skulle være en dårlig forbindelse.
Men en stor tak til nully atter en gang har han strået om sig med guldkorn :wink: :wink: :wink:

hura hura 18 år 6 måneder siden #13276

• 's profilbillede
SÅ lykkes det har fundet fejlen :idea: :idea: efter en del iritiations momeneter. dvs gå i stå på de mest mærkelige steder som regel midt inde i byen :x :x :x :x hvor det ikke er muligt at holde.
Ledningerne ved kabelskoen fra den sikring (20A den hedder IGN i hoved sikringsboxen i motorummet) var irret over så det var max dårlig forbindelse det er den der forsyner tændingslåsen :wink: så skal det hele drille.
Så det var tæt på at den sat...s bil var endt sine dage hos huggeren :lol: :o :lol:

den s.....ns bil 18 år 6 måneder siden #13277

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Så kører det for dig igen tillykke med det, det viser sig at små probler kan blive til store uden at det behøver koste en bondegårg at lave det :D :D Håber det med bankesensoren giver dig en bedre benzin økonomi :wink: :wink:
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk

den s.....ns bil 18 år 6 måneder siden #13278

• 's profilbillede
Nully skrev:
Så kører det for dig igen tillykke med det, det viser sig at små probler kan blive til store uden at det behøver koste en bondegårg at lave det :D :D Håber det med bankesensoren giver dig en bedre benzin økonomi :wink: :wink:

går det også at gøre på en GTI?for min tændingsbanker lige to-tre gange hvis den får bundgas hurtigt. indtil den justerer tændingen efter det. men hvis man hiver bankesensoren af så justere den jo ikke automatisk længere :?
Tid til at oprette siden: 0.174 sekunder