Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Navigations CD

Navigations CD 18 år 8 måneder siden #1781

• 's profilbillede
Hej

Jeg har lige købt en Carisma fra '02. Den har et indbygget navigations anlæg (PH4500), men der fulgte ingen cd med.

Jeg ville høre om der var nogen her der evt. kunne hjælpe ....

mvh

Peter
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Navigations CD 18 år 8 måneder siden #13240

• 's profilbillede
De kan købes fra Mitsubishi værkstederne og bliver vist nok opdateret hver år men er ret dyre og indeholder kort over danmark og sverige så vidt jeg husker. Man kan vist også købe cd'er med kort over andre lande men de er som sagt temmelig dyre.
Har selv den indbyggede navigator i vores carisma og cd'en er 6 år gammel, er for nærig til at købe en opdateret version selvom der er flere veje som mangler eller spærret ;)

Er godt tilfreds med navigatoren og kan anbefale at købe cd'en, ingen ekstern navigator til at friste biltyve og den er altid med i bilen. Brugen af den er også ret nem og ligetil.

Navigations CD 18 år 8 måneder siden #13241

• 's profilbillede
Hej

Det var rart at høre, at den er velfungerende.

Jeg har skrevet til den lokale Mitsubishi forhander og til Mitsubishi DK, for at høre hvad kort marteriale der var med og hvad den koster.

Der er nu gået en uge og jeg har stadigt ikke hørt fra dem, andet end de på en rykker har sagt at de undersøger sagen ! - Jeg ville derfor høre om der er nogen her der evt. har andre steder man kan få den fra ?

mvh

Peter

Navigations CD 18 år 8 måneder siden #13242

• 's profilbillede
Prøv at ringe til Mitsubishi på Brønshøj i København. De kunne svare med det samme da jeg snakkede med dem i foråret angående service. De anbefalede selv at jeg ventede til den nye udgave kom til sommer hvis jeg var træt af de 6 år gamle kort. Kan desværre ikke huske prisen på cd'en.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.141 sekunder