Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Afmontering af skiver for. Colt Gti C58

Afmontering af skiver for. Colt Gti C58 18 år 9 måneder siden #1708

• eXntiC
  • eXntiC's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Modtagne TAK: 31
Hey gutter.. Jeg er lige stødty på en lille ting jer er i tvivl om, jeg skal nemlig lige have nye bremse dele på.. Så jeg gik ellers igang med at skille ad da jeg sp lige lod mæke til at skiven er sat fast med 4 bolte :S fint nok så piller man jo basre dem ud, men så skal jeg jo bare lige have skiven af ? hvordan? skal jeg til at skille forhjulslejet ad eller er navet lige til at trække ud uden lejet går i stykker ?

Lige en anden ting.. ville det være muligt at montere komplet calibre + åer, skiver og klodser fra en Galant VR4 ? :D

mvh. Jesper
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Afmontering af skiver for. Colt Gti C58 18 år 9 måneder siden #12888

• 's profilbillede
ØØh ved ikke helt hvordan det er på en Colt men de burde da være til at få af uden at skille hele navet ad. På en Galant kan de dog sidde så fast så det er nædvendigt at skære dem næsten igennem med en vinkelsliber og derefter flække dem med en mejsel så det er måske også det der er galt på Colten :wink:

Afmontering af skiver for. Colt Gti C58 18 år 9 måneder siden #12889

• eXntiC
  • eXntiC's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Modtagne TAK: 31
hmm jeg rykkede til og der kom et leje med ud som man så kan samle igen kan jeg se.. Selve det stykke som hjulene er monteret på kom med ud, og det er ud i 1 med navet/det som går gennem midten af lejet.. :) så det er vidst meningen at det skal gøres sådan?
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.188 sekunder