Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: hjælp !!! tank på galant gti

hjælp !!! tank på galant gti 18 år 10 måneder siden #1682

• Søren :-)
  • Søren :-)'s profilbillede
Hvordan i hullen får man tanken af sådan en de 2 bælter og alle slanger og rør er fjernet men tanken sidder fast
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

hjælp !!! tank på galant gti 18 år 10 måneder siden #12772

• 's profilbillede
Hmmm..........så burde der ikke være mere der holder den men prøv lige for en sikkerheds skyld at tjekke igen og så på med et brækjern FORSIGTIGT :wink:

hjælp !!! tank på galant gti 18 år 10 måneder siden #12773

• Cocacola
  • Cocacola's profilbillede
Har du pillet alle bolte af? Jeg er meget sikker på at den ikke kun sidder fast med to bælter, det har jeg i hvert fald endnu aldrig set.

hjælp !!! tank på galant gti 18 år 10 måneder siden #12774

• 's profilbillede
Cocacola skrev:
Har du pillet alle bolte af? Jeg er meget sikker på at den ikke kun sidder fast med to bælter, det har jeg i hvert fald endnu aldrig set.

Jeg kan så fortælle at på min Galant 2.0I der sidder den kun fast med de 2 bælter og at det er meget normalt at det er det eneste en tank sidder fast med :wink:
Vedhæftninger:

hjælp !!! tank på galant gti 18 år 10 måneder siden #12775

• Cocacola
  • Cocacola's profilbillede
Det har jeg altså godt nok aldrig endnu set. På de biler jeg har lavet, har tanken altid siddet med min. 3 - 4 bolte, også selvom der har været 2 bælter..

Anyway, der er vel ikke andet for end at rive og flå i skidtet indtil det går løs ;)
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.149 sekunder