Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
Side:
1
EMNE: hjælp !!! tank på galant gti
hjælp !!! tank på galant gti
18 år 10 måneder siden #1682
Søren :-)
Hvordan i hullen får man tanken af sådan en de 2 bælter og alle slanger og rør er fjernet men tanken sidder fast
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
18 år 10 måneder siden #12772
Hmmm..........så burde der ikke være mere der holder den men prøv lige for en sikkerheds skyld at tjekke igen og så på med et brækjern FORSIGTIGT
18 år 10 måneder siden #12773
Cocacola
Har du pillet alle bolte af? Jeg er meget sikker på at den ikke kun sidder fast med to bælter, det har jeg i hvert fald endnu aldrig set.
18 år 10 måneder siden #12774
Cocacola skrev:
Har du pillet alle bolte af? Jeg er meget sikker på at den ikke kun sidder fast med to bælter, det har jeg i hvert fald endnu aldrig set.
Jeg kan så fortælle at på min Galant 2.0I der sidder den kun fast med de 2 bælter og at det er meget normalt at det er det eneste en tank sidder fast med
18 år 10 måneder siden #12775
Cocacola
Det har jeg altså godt nok aldrig endnu set. På de biler jeg har lavet, har tanken altid siddet med min. 3 - 4 bolte, også selvom der har været 2 bælter..
Anyway, der er vel ikke andet for end at rive og flå i skidtet indtil det går løs