Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: styreboks

styreboks 18 år 11 måneder siden #1636

• 's profilbillede
hej

er der nogen der kan hjælpe mig at forklare hvor styreboksen på en galant 1,8 fra 1994 sidder og om der er nogen der skulle sidde inde med en cirkapris på sådan en
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

styreboks 18 år 11 måneder siden #12544

• 's profilbillede
Hejsa
Jeg mener den sidder oppe bag ved handskrummet. Det gør den ihvertfald på de ældre modeller. Du kan prøve at ringe til http://www.machon-tech.dk De er billige med dem og hvis du melder dig ind i klubben er der yderligere penge at spare. Det kan faktisk dække medlemskabet + en del mere :wink:

styreboks 18 år 11 måneder siden #12545

• 's profilbillede
ja din styreboks sidder oppe bag panelet forneden ved højre fordør. den er ikke til at overse, da den gerne er med "guldbelægning" og der er 3 grande multistik i bunden. Ellers hvis du ikk finder nogen styreboks til fornuftige penge, så kan et autoriseret mitsubishi værksted skaffe en ombytningsboks for ca. 3000 kroner. billigt sluppet da en ny kan koste omkring 10.000 UDEN moms. De skal desuden også kode den nye boks ind for dig, du kan altså ikk bare kaste den i bilen og forvente den går ordentligt. Jeg er selv den lykkelige ejer af en Lancer GTi fra 91 hvor boksen futtede af... og hvis du overvejer at slæbe din vogn til et autoriseret værksted for at teste bilens elektronik, så vil de typisk komme med en fejlmeddelse som viser at det er luftmængdemåleren der er færdig. hvis det er tilfældet, så få dem lige til at hægte en anden styreboks (med samme reservedelsnummer) på bilen for at se om det hjælper. held og lykke
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.192 sekunder