Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: lancer går død

lancer går død 19 år 22 timer siden #1632

• 's profilbillede
hejsa.
min lancer fra 93 er nu blevet transporteret hjem af falck 2 dage i træk. Der sker det at jeg køre derud af og pludselig dør motoren fuldstændig. Så kan jeg vente i 15 min. og starte igen. men de sidste 2 dage har det krævet at bilen skal stå i flere timer inden den vil starte igen. den lyder helt normal når jeg prøver men går bare ikke igang. I dag prøvede jeg at holde speederen i bund samtidig ( ved godt at det ville drukne den, men skulle prøves), og det lugtede godt nok af benzin, så det kan vel ikke værre fordig den ikke får noget at leve af. Er der nogen herinde som har ideer om hvad det kan være, som den er så ked af. på forhånd tak
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

lancer går død 19 år 10 timer siden #12535

• 's profilbillede
Det er strømfordeleren den er gal med... Eller helt præcist "igniteren". Den er brændt af, og dette resulterer i at den ikke fungerer når den bliver varm. Den kan desværre ikke fås løs, så der skal en hel strømfordeler til.

lancer går død 19 år 10 timer siden #12536

• 's profilbillede
Mange tak. Så må jeg købe sådan en i morgen, den burde jo være rimlig simpel at udskifte.

lancer går død 19 år 8 timer siden #12537

• Cocacola
  • Cocacola's profilbillede
Du skal bare huske at afmærke hvor den gamle har siddet, ellers kommer tændingen til at stå forkert.

lancer går død 19 år 3 timer siden #12538

• 's profilbillede
Hej cocacola.
Det har jeg hermed skrevet mig bag øret.
Tak
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.144 sekunder