Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: HJÆLP!!! har skiftet aut. gearkasse men kører stadig ikke

HJÆLP!!! har skiftet aut. gearkasse men kører stadig ikke 19 år 2 dage siden #1629

• 's profilbillede
Hej drenge... er der en der ved hvad der kan være galt! Det er en Galant fra 93-og frem 2,0 GLSi. Bilen døde og ville ikke trække, der var masser af olie på den gamle kasse, så jeg købte en ny hos en hugger. fik sat den på men nu vil den stadig ikke køre.. har pillet en slange af til køleren (gearoliekøleren) og det ser ikke ud til den pumper olie rundt....

En der har et hint ring endeligtil mig på 28 45 04 05
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Re: HJÆLP!!! har skiftet aut. gearkasse men kører stadig ikk 18 år 11 måneder siden #12534

• 's profilbillede
lupo skrev:
Hej drenge... er der en der ved hvad der kan være galt! Det er en Galant fra 93-og frem 2,0 GLSi. Bilen døde og ville ikke trække, der var masser af olie på den gamle kasse, så jeg købte en ny hos en hugger. fik sat den på men nu vil den stadig ikke køre.. har pillet en slange af til køleren (gearoliekøleren) og det ser ikke ud til den pumper olie rundt....

En der har et hint ring endeligtil mig på 28 45 04 05
Sorry kan ikke hjælpe, men hvad måtte du gi for en ny pløreturbine ??

men den SKAL jo pumpe olie rundt, ellers er der jo intet tryk til at skifte gear med, er alle kabler som de skal være ?
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.156 sekunder