Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Syg Bil hjælp

Syg Bil hjælp 19 år 1 uge siden #1618

• 's profilbillede
Hej

Hjælp......

Jeg har ligget og kørt hele dagen uden problemer......

Så her til aften skulle jeg køre en lille tur...

men da jeg så skulle hjem endte det galt.

Bilen lyser ikke benzin men den er lige over og på vippen til at lyse....

Da jeg så accelerede og kom op i fart så slog den ud og den der omdrejsningstæller var helt ude i skoven den gik fra 5000 til 2000 op og ned hel kaos....

Lige pudsligt gik motoren helt ude og jeg kørte stille og roligt også kom den lidt igen og gik ud.. men så fik jeg den til at trille i 4 gear med ca 40 km... jeg nået heldigvis hjem...

Nu holder den så her og jeg aner bare ikke hvad der er galt med den.....

Den har stået stille i 40 min da jeg så startede den gik den ud med det sammen også prøvede jeg igen så hodlt den pænt men hvis jeg gasser vildt op går den i selvsving og døder.....

Ingen lamper lyser eller tiung larmer eller noget..

Har i nogle ideer hvad dette kan skyldes.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Syg Bil hjælp 19 år 1 uge siden #12506

• Cocacola
  • Cocacola's profilbillede
Prøv at få dit brændstoffilter skiftet. Jeg har skiftet tank på en Fiat Cinquecento, og derefter ville den ikke rigtigt køre som den skulle. Rodede med den længe indtil det eneste jeg lige kunne komme i tanke om, var at der kunne være skidt i filteret.

Skiftede det så, og så kørte den "som en drøm" :lol:

Syg Bil hjælp 19 år 6 dage siden #12507

• 's profilbillede
Hej

efter møj og besvær......

har jeg endelig fået fyldt bilen op med benzin fordi alle sagde det bare løbet tør.....

Men men men NEJ det var den ik...

hvis jeg køre under 4000 så køre den nogenlunden...... men alt over det så er omdrejningstællere total sindsygt at se på.

Den køre også går den ud og mener bogstaveligt ud død også kan jeg starte og køre vidre igen men den hukker engang i det også kommer den igen så kan den køre meget lidt inden den gør samme nummer

Er det mine tænderør eller hvad fanden sker der...

Hjælp søges meget hurtigt da jeg virkelig står og skal bruge min bil på tirsdag.

Syg Bil hjælp 19 år 6 dage siden #12508

• 's profilbillede
Hej

så fik jeg dommen af mekanikeren og han har bilen nu og mener det er strømfordeleren der er stået af...

så nu er vi på jagt efter en
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.141 sekunder