Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Motor Kontrol Lampe Hjælp

Motor Kontrol Lampe Hjælp 19 år 1 uge siden #1613

• 's profilbillede
Hej Gutter

Jeg har et lille problem jeg er den glade ejer af en Galant fra 1998 jeg har lige haft min bil hos mekanikeren for at få udbedret en bule i min venstre forskærm, samtidigt fik jeg fortaget en undervognsbehandling. På vej hjem fra mekanikeren begyndte motor kontrol lampen at lyse. Jeg ringede til mekanikeren og han mente at jeg måske kunne afhjælpe det ved at fjerne minuspolen fra batteriet i en 15 minutters tid og derefter at sætte den på igen. Det hjalp også, men efter en 30 minutters kørsel er den gal igen. Er der nogle af jer der har en ide om hvad dette kan skyldes????

Jeg ville være meget ked af at skulle køre helt fra Helsingør til Frederikssund bare for sådan en "skide" lampe :)

Jeg har fået lavet det hos Mitsubishi Frederikssund da det var der jeg købte bilen.

Håber at i kan hjælpe. På forhånd tak.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Motor Kontrol Lampe Hjælp 19 år 1 uge siden #12447

• 's profilbillede
Noget kunne tyde på de også lige har givet din lambdasonde en tur med undervognsbehndlingen Prøv at tjekke om den også har fået en tur :wink:

Motor Kontrol Lampe Hjælp 19 år 1 uge siden #12448

• 's profilbillede
Har du nogen ide om hvor den sidder henne Powerbait????

Motor Kontrol Lampe Hjælp 19 år 1 uge siden #12449

• 's profilbillede
Den sidder et stykke nede af udstødningen Hvis du starter ved manifolden og så følger den ned kan du se der sidder en "klump" hvor der stikker en ledning ud Det er lamdbasonden :wink:
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.199 sekunder