Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: Mitsubishi Galant Avance Model

Mitsubishi Galant Avance Model 19 år 2 uger siden #12331

• 's profilbillede
fandt nogen inden på mobile.de men må nok prøve at skrive/ringe til en dansk forhandler
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Mitsubishi Galant Avance Model 19 år 2 uger siden #12332

• Phliplip
  • Phliplip's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 3
Avance har aldrig været forhandlet i DK.. der er nogle enkelte der kører rundt i landet, men de er nok importeret!

Mitsubishi Galant Avance Model 19 år 2 uger siden #12333

• 's profilbillede
okay, tak for informationen, men har du nogen data på bilen.. hvad er enlig grunden til den aldrig er blevet forhandlet i DK, ville den blive for dyr med den danske registreringsafgift?

Men ellers tak, nu ved jeg da at jeg skal til udlandet og hente min næste bil.. :roll:

Mitsubishi Galant Avance Model 19 år 2 uger siden #12334

• Basse
  • Basse's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Modtagne TAK: 1
Jeg kan fortælle at de modeller dem kører der mange af i Sverige, da jeg kommer en del i Sverige :wink:

Mitsubishi Galant Avance Model 19 år 2 uger siden #12335

• 's profilbillede
Avance, er en udstyrs model, med alt hvad hjertet begære. Så vidt jeg ved er det pga. af de danske afgifter at denne model ikke er blevet markedsført i dk. Mener at den findes med ihvertfald to motor typer, den ene er en 2,4 4 cyl GDI motor, og den anden er med 2,5 v6 motor, havde faktisk planer om at når colten engang om hundrede år ikke kan mere, vil jeg importere en 2,5 v6 avance fra tyskland, med el-læder og hele pisset :twisted:

Mitsubishi Galant Avance Model 19 år 2 uger siden #12336

• 's profilbillede
Hov ja.. hvis du vil vide mere er jeg næsten 100 på at Galantonly, ved en hel del mere end jeg gør...
Tid til at oprette siden: 0.171 sekunder