saddam skrev:
Jeg har netop været så uheldig at køre over nylagt asfalt som var drivende vådt. Det sprøjtede derfor op langs begge sider ad bilen samt foran og bagpå, og sidder nu dejligt godt fast.
Spørgsmålet er nu hvad jeg skal rense af med uden at ødelægge lakken? vand og sæbe er ihvertfald ikke svaret, med mindre man vil bruge 3 ugers sommerferie på det.

Du kan få det af med Lugtfri petrolium, og det skade ikke din lak, bruger det på min alu fælge om foråret, og det går nemt af selvom det har siddet hele vinteren.. :banan: hvad angård maling af interiøre, så har jeg erfaret mig at alm spray skaller af og bliver grim efter et stykke tid.. dog tror jeg at jeg har set løsningen, tror det var bagi Vmax eller bilmarkede, hvor der var et firma der reklamerede for et form for plastik produkt, der stod noget om at det skulle varmes op i vand der var 37 grader varmet eller sådan noget, stod at det var forholdsvis enkelt at gøre, og man kunne vælge mange forskellige farver og mønstre (carbon og sådan), man kunne også sende dele ind til firmaet og få det gjort, tror det er god kvali... men hvem ved