Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Skal "Katten" af?

Skal "Katten" af? 18 år 11 måneder siden #12214

• 's profilbillede
Den rigtig smarte tager den gamle "kat" og åbner den i toppen, altså det der ligger helt op mod bunden af bilen. Så fjerner man indmaden i den og derefter svejser et rør mellem indgangen og udgangen indeni katten. Det er godt at få lidt hjælp af en smed til dette trick for jo mindre det kan ses, desto bedre er det i synshallen. Og hvis synsmanden mener den forurener for meget, så fyrer man lige en lille smart bemærkning af om at den lige akkurat har fået skiftet styreboks eller noget, og at det ikke er rigtigt justeret og at man har en tid hos mitsubishi her klokken to eller noget. Min mitsubishi er sku ikk blevet kasseret på grund af det endnu i hvert fald!
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Skal "Katten" af? 18 år 11 måneder siden #12215

• 's profilbillede
Hej har lige fået lavet 2 tommer fra forrør og til bagpotte der er en sebring også i 2 tommer, mit originale forrør er også 2 tommer.. ved samme lejlighed blev "katten" fjernet, mit originale mellem stykke var ca 1,5 tomme... og har fået målt min bil før jeg fik det skiftet, og efter... resultatet er at den har fået en anden lyd, og nu til det helt store.. Det er blevet til 1 nm.. mere end den havde før!!!!!!! hk er nøjagtig det samme.. havde regnet med at den havde fået 5 - 10 hk mere da det er en 4g92 Mivec jeg har i bilen... skal lige siges at det er på samme rulle feldt begge målinger er foretaget....
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.146 sekunder