Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: GDi Rens fra Mitsubishi hver 3. måned?

GDi Rens fra Mitsubishi hver 3. måned? 19 år 1 måned siden #1561

• Phliplip
  • Phliplip's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 3
Hej i Klubben!

Snakkede for et stykke tid siden med min fætter som har arbejdet som mekker hos Mitsubishi Østermarie.. Og fortalte mig at en GDi'er skulle ha en GDi-rens fra mitsubishi engang hver 3. månede tror jeg han sagde!

Er der nogen der også har hørt dette?

Jeg er jo forholdsvis ny med Rismaen.. så ved ikke om dette er almen viden for andre risma ejere!?

Efter hans udsagn skal jeg købe en GDi rens hver 3. måned med en såkaldt "sonde" som jeg så skal sprøjte ind i indsugningen efter filteret !? Det lyder som det der blev gjort ved flere Mitsuer til Abcon træffet sidste år..
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

GDi Rens fra Mitsubishi hver 3. måned? 19 år 1 måned siden #12085

• 's profilbillede
Det lyder voldsomt med hver 3 måned.

Tror kun at regelmæssig motorrens har en effekt på carismaer ældre end 2000. Har læst på FDM's brugtbilstest af bilen at carismaen efter år 2000 ikke er ligeså påvirket af tilsodning som de første modeller.

Mit lokale Mitsu værksted mener kun at motorrens er nødvendig hvis du har en hakkende gdi motor. Ellers vil en tur ud af motorvejen med en varm motor være ligeså rensende og forebyggende.

GDi Rens fra Mitsubishi hver 3. måned? 19 år 1 måned siden #12086

• Phliplip
  • Phliplip's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 3
Ja det var også det jeg tænkte...

150,- får sådan en rens.. sonden skal man vist bare købe første gang!

Re: GDi Rens fra Mitsubishi hver 3. måned? 19 år 1 uge siden #12087

• Billen
  • Billen's profilbillede
Phliplip skrev:
Hej i Klubben!

Snakkede for et stykke tid siden med min fætter som har arbejdet som mekker hos Mitsubishi Østermarie.. Og fortalte mig at en GDi'er skulle ha en GDi-rens fra mitsubishi engang hver 3. månede tror jeg han sagde!

Er der nogen der også har hørt dette?

Jeg er jo forholdsvis ny med Rismaen.. så ved ikke om dette er almen viden for andre risma ejere!?

Efter hans udsagn skal jeg købe en GDi rens hver 3. måned med en såkaldt "sonde" som jeg så skal sprøjte ind i indsugningen efter filteret !? Det lyder som det der blev gjort ved flere Mitsuer til Abcon træffet sidste år..

Rafco i Ballerup kender ikke til dette produkt, og i øvrigt heller ikke til andre mirakel produkter som løser vores GDI problemer.

De foreslår at få udlæst bilen hvis der er problemer med huggen / dårlig motorgang så man ikke bare smider penge ud i den blå luft. En anden løsning er at få udført en Power Blast, eneste problem er bare at den er :twisted: DYR.

GDi Rens fra Mitsubishi hver 3. måned? 19 år 1 uge siden #12088

• 's profilbillede
Mød op på vores træf i Holeby til maj... Der kan i møde Søren fra Lindemann (Abcon) - Og jeg tror faktisk, at han kan hjælpe med et nyt produkt....
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.202 sekunder