Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: Ang luftfilter på Mitsubishi Carisma 2001 1,8 gdi

Ang luftfilter på Mitsubishi Carisma 2001 1,8 gdi 19 år 2 måneder siden #12059

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Det lyder da godt, men min hjælp har du aligevel, prøver stadig at finde de adaptorer for der er lige nu faktisk tre der mangler :( prøver at finde dem ude i den store verden. ellers kan du bare kontakte mig på mail eller på min hjemmeside :D
Men jeg er ikke den eneste der har den holdning at man skal hjælpe andre 8) kan se i andre forum der er nogen der giver gode råd angående køb af Galant :wink: TRODS personen ikke er medlem :D Bliv ved med det, det er på den måde vi for en masse medlemmer 8)
Det er ikke Bilka betal før du for noget
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Ang luftfilter på Mitsubishi Carisma 2001 1,8 gdi 19 år 2 måneder siden #12060

• 's profilbillede
Kan kun give Nully helt ret i hvad han siger. Man skal da hjælpe hinanden uanset om folk så er medlem eller ej.

Hjælp 19 år 2 måneder siden #12061

• 's profilbillede
Hvis man ikke må hjælpe hinanden fordi man ikke er medlem af klubben hvor f..... er vi så henne?? Har man overvejet at det måske er det, der kan være med til at folk vil melde sig ind i klubben ?" For se her der er hjælpsomme og rare mennesker" istedet for at sige" Du kan få et svar når du har smidt 150kr" Nu må i sgu holde!! Jeg tager et godt eksempel: Jeg er ny på bilgalleri, og støder ind i Nully da han skriver til min colt.. få dage efter skal jeg et smut til Kbh. men bilen går nu i stykker, smutter op og smider mit telefon nummer til Nully via bilgalleri/ tænker at ,han må da kende nogen der har de stumper jeg skal bruge.. kort tid efter ringer telefonen ...Nully finder lyn hurtigt det jeg skal bruge og tilbyder og lave min bil. Han køre fra ham selv af, til Næstved og videre til Kbh og laver min bil! Det kan man kalde hjælpsomme mennesker til trods for at han ikke kendte mig og jeg var på daværende tidspunkt IKKE medlem af mitsu.klubben!! Men blev det ret hurtig herefter!!! Der er hver dag folk der skriver til mig på bilgalleri som lige ville vide hvor man kan købe en eller anden dims henne, det vil så sige det må jeg ikke svare på?? Men nej det styre jeg selv og sådan forbliver det, og Nully forsæt du med at være et rart og hjælpsomt menneske det er sådan nogen som dig der gør verden bedre og leve i!! Min mening om det her er kort og godt sikke noget pjat!!!

Ang luftfilter på Mitsubishi Carisma 2001 1,8 gdi 19 år 2 måneder siden #12062

• 's profilbillede
Jeg er hverken sur eller arogant. Jeg prøvede bare at skaffe medlemmer på min måske lidt akavede måde :oops: . Jeg hjælper også selv om de ikke er medlem. Jeg er ked af hvis det blev misforstået. :cry: Sorry.
Mvh
RKE.

Ang luftfilter på Mitsubishi Carisma 2001 1,8 gdi 19 år 2 måneder siden #12063

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Ok vi gør det på hver sin måde :wink: Slut prut final ikke mere til de gale :twisted: Emne slutter her for mit vedkommende :D
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk

medlem!!! 19 år 2 måneder siden #12064

• 's profilbillede
RKE skrev:
Han kunne jo også melde sig ind i klubben istedet for.Det koster jo kun 150 kr.Hvis vi alle bare sender billeder til gæsterne hvorfor skulle de så melde sig ind :?

Jeg har glemt konto nummeret til tilmeldingen... kan i sende det til mig på phillipfrisch@hotmail.com
Tid til at oprette siden: 0.179 sekunder