Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Carisma

Carisma 19 år 1 måned siden #1554

• 's profilbillede
Hej jeg overvejer en Carisma fra 97 som har kørt 145Tkm.. det er en GLS model.. noget man skal holde specielt øje med??

Evt svar pr mail hvis muligt. på forhånd tak.. :D

Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

eskape 19 år 1 måned siden #12032

• 's profilbillede
Benzinmåleren er ret vigtig ved jeg. Når der en lampe der lyser, så skal du skifte bilen ud, da det ikke varer før bilen går i stå.

Re: eskape 19 år 1 måned siden #12033

• 's profilbillede
Anonymous skrev:
Benzinmåleren er ret vigtig ved jeg. Når der en lampe der lyser, så skal du skifte bilen ud, da det ikke varer før bilen går i stå.

:D

Hold øje med rust ved tankstudsen og i sealingen, på midten, under bagerste kofanger.

Nogen af dem kan have lidt svært ved at gå i bakgear, dette kan dog ofte løses nemt og hurtigt. Bærekugler og styrekugler kan være slidt, hvis der er klimaanlæg, så tjek at dette fungere 100%.

Bremserne har jeg aldrig fundet tilfredsstillende, bremseskiverne kan have tendens til at være skæve, dog afhænger det meget af hvilke skiver der er monteret, jeg kører på det 3 sæt, de 2 første sæt blev meget hurtigt skæve (et sæt originale og et sæt fra Thansen)

Ellers har jeg ingen kommentare
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.136 sekunder