Hejsa.
Jeg laver et nyt indlæg, i håb om at der er nogen der kan hjælpe...
Jeg har skrevet lidt nederst i et tidligere indlæg:
www.mitsubishi-klub.dk/phpBB2/viewtopic....69&highlight=starter
... men nu er bilen helt død... INTET SKER når jeg drejer nøglen...!!!
jeg er virkelig på den, så jeg håber der er nogen der vil hjælpe...
Sagen er: Ml. jul/nytår gik den ned (den blev sløvere og sløvere til at starte, og til sidst "klikkede" den helt vildt når jeg prøvede at starte... derfor troede jeg det var batteriet). Batteriet blev skiftet, og batteri-polskoene blev skiftet... hurra... så kunne den starte igen. meeeeen ca. 1 - 2 md. men så kunne jeg mærke at den igen blev sløvere for hver dag der gik (med at starte).
og nu er den HELT DØD... intet sker når jeg prøver at dreje nøglen... ikke engang "klikkeriet" er der.... der kommer kun et enkelt "klik"... fra styrboxen... tror jeg... og så sker der ikke mere...?!
Der skal lige nævnes at: Batteriet er nyt VARTA og helt opladet, og generatoren er skiftet lige før jul (ombytnings), polsko er checket for ir/rust.
Jeg tror selv at problemet ligger i: enten en irret ledning til starteren, eller selve starteren.
Og så til det pinlige....

Jeg ka' skud'de find' den starter...!?!
Jeg har en gammel manual til mitsu'en... og det eneste jeg kan finde om starteren, er et billede ... hvor det umiddelbart ser ud som om at starteren sidder inde i gear-boksen...!?! Kan det virkelig være rigtigt...?
Min bil er en: Mitsubishi Galant 2.0 GTI (årgang 1991).
Mine spørgsmål i listeform ser således ud:
1. Efter at have læst ovenstående; hvad er så mest sandsynligt problemet?
2. Hvor sidder starteren helt præcist? Kan det være rigtigt at starteren sidder indenfor "skjoldet" til gear-kassen? (kan desværre ikke uploade billedet pga. begrænsninger i dette forum).
3. På Thansens hjemmeside kan man købe 2 modeller: en MED gear-reduction, og en uden... hvad er forskellen, og hvor kan man se hvad der sidder på min bil???
HÅBER VIRKELIG PÅ SVAR HURTIGST MULIGT... Det gælder tog/2xbus/lang transporttid/ekstra-udgifter/ærgelser/irritation 2 gange om dagen... vs: Mitsubishi der kan køre....!!!!
Hilsen Kim