Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: Remstrammer

Remstrammer 19 år 2 måneder siden #11915

• 's profilbillede
uoriginalt altså
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Remstrammer 19 år 2 måneder siden #11916

• 's profilbillede
Du kan købe alt uorginalt bare ikke Remstrammeren den koster 1200 kr originalt Jeg har selv lige købt 2 stk og prøvede forgæves at finde dem uoriginalt men det lykkedes mig ikke at finde dem

Hvis den koster 1200 kr løber min reperation kun op i ca 4500 kr. Sys selv det er billig sluppet når alle dele er købt og topstykket er blevet planslebet og trykprøvet, + 2 nye ventiler og udretning af de andre.

Jeg har lige et par spørgsmål mere... skal man bruge noget special værktøj når man sætter tandremmen på? Og skal der ligeledes bruges special værktøj til montering af balancerem?

Remstrammer 19 år 2 måneder siden #11917

• 's profilbillede
Strøm skrev:
Du kan købe alt uorginalt bare ikke Remstrammeren den koster 1200 kr originalt Jeg har selv lige købt 2 stk og prøvede forgæves at finde dem uoriginalt men det lykkedes mig ikke at finde dem

Hvis den koster 1200 kr løber min reperation kun op i ca 4500 kr. Sys selv det er billig sluppet når alle dele er købt og topstykket er blevet planslebet og trykprøvet, + 2 nye ventiler og udretning af de andre.

Jeg har lige et par spørgsmål mere... skal man bruge noget special værktøj når man sætter tandremmen på? Og skal der ligeledes bruges special værktøj til montering af balancerem?

Du skal bruge et special tool til at holde selve hjulet på plads, ellers skal du selv lave en, det gjorde jeg, et stykke metal + 3 bolte og et svejseværk 8)
Hvad motor har du, jeg har manualer til ALLE mitsu motorer :shock:

Remstrammer 19 år 2 måneder siden #11918

• 's profilbillede
Du skal bruge et special tool til at holde selve hjulet på plads, ellers skal du selv lave en, det gjorde jeg, et stykke metal + 3 bolte og et svejseværk
Hvad motor har du, jeg har manualer til ALLE mitsu motorer

hey...
jeg har en (4g63) 2.0 gti fra 91... kunne da være super hvis du kunne sende mig en kopi af manualen til min motor, eller ihvertfald bare det afsnit der omhandler tandremmen.

Remstrammer 19 år 2 måneder siden #11919

• 's profilbillede
Strøm skrev:
Du skal bruge et special tool til at holde selve hjulet på plads, ellers skal du selv lave en, det gjorde jeg, et stykke metal + 3 bolte og et svejseværk
Hvad motor har du, jeg har manualer til ALLE mitsu motorer

hey...
jeg har en (4g63) 2.0 gti fra 91... kunne da være super hvis du kunne sende mig en kopi af manualen til min motor, eller ihvertfald bare det afsnit der omhandler tandremmen.

smid mig lige en mail på mitsu(at)starchild.dk

Remstrammer 19 år 2 måneder siden #11920

• 's profilbillede
Juel skrev:
Hvad motor har du, jeg har manualer til ALLE mitsu motorer :shock:

Hvad skal du have for manualer til en '91 2.0i og en 1.8i fra '89 ??
Tid til at oprette siden: 0.148 sekunder