Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Skift af varmeelement ?

Skift af varmeelement ? 19 år 2 måneder siden #1522

• 's profilbillede
Hej

Jeg har en Lancer fra ´97 som jeg er ved at skifte varmeelement i, og så vil jeg lige høre om hvor meget der skal afmonteres, skal man have hele indstrumentbrættet ud ? eller kan det lade sig gøre uden ? jeg har afmonteret hele det nederste af instrumentbrættet og meget af midterkonsollen men synes stadig ikke at det kan få bæstet ud, så jeg er snart ved at give op, og køre den på værksted istedet for.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Skift af varmeelement ? 19 år 2 måneder siden #11907

• Cocacola
  • Cocacola's profilbillede
Er du sikker på at det er gået? Synes aldrig at man hører om varmelegemer der bliver utætte.
Vedhæftninger:

Skift af varmeelement ? 19 år 2 måneder siden #11908

• 's profilbillede
det lugter af kølevæske i kabinen og så dugger den ruderne til, så det er vist desværre gået. Jeg har smidt den på et Mitsubishi værksted idag, så jeg håber at den snart er klar igen, bare det ikke bliver for dyrt.

Skift af varmeelement ? 19 år 2 måneder siden #11909

• 's profilbillede
Til din oplysning.. jep det er 100 gange nemmere at få den ud hvis man tager hele instrumentbord ud, og det tager faktisk ikke så lang tid at gøre.. man skal tage speedometer ud og blæse dyser i begge sider så kan man se alle skruerne inde bagved. mener der er ca 6-8 stykker... så kigger du indbagved, og tager et par multistik.. så er det lige til at tage ud... har selv gjort det i min Colt fra 98, og en lancer fra 97, det er det samme..
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.155 sekunder