Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Galant med ujævn drift.

Galant med ujævn drift. 19 år 2 måneder siden #1506

• 's profilbillede
Min Galant fra 91 har en sær tendens til at løbe op i fart, uden jeg ændrer på gaspedalens stilling. Letter jeg trykket på pedalen, falder hastigheden som nan kan vente, men den bliver ved med at falde, til jeg igen træder let på pedalen, hvorpå den igen stiger og stiger. Det er ganske små pedalbevægelser der er tale om. Det er pokkers irriterende. Er der nogen det kender til fænomenet og har en løsning.

Hej PGO. :?:
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Re: Galant med ujævn drift. 19 år 1 måned siden #11861

• 's profilbillede
PGO skrev:
Min Galant fra 91 har en sær tendens til at løbe op i fart, uden jeg ændrer på gaspedalens stilling. Letter jeg trykket på pedalen, falder hastigheden som nan kan vente, men den bliver ved med at falde, til jeg igen træder let på pedalen, hvorpå den igen stiger og stiger. Det er ganske små pedalbevægelser der er tale om. Det er pokkers irriterende. Er der nogen det kender til fænomenet og har en løsning.

Hej PGO. :?:
Jeg prøvede det samme på en BMW 325i jeg havde, og det er pisse irriterende, på den er der et ledningsnet stik i motorrummet, som ire med tiden, så prøv at gå dine stik i motorrummet efter engang, rens dem og slib hvis du kan komme til det, og giv dem fedt og saml dem.. det ville jeg prøve..
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.140 sekunder