Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: 2.0 V6 24v motor - svag toppakning ?

2.0 V6 24v motor - svag toppakning ? 19 år 2 måneder siden #11747

• 's profilbillede
Anonymous skrev:
øøh ja..
Men nu er der jo ikke ligefrem nogle sprækker eller lign. Den er jo højst sandsygenligvis gåe fordi termostaten er stået af..

Så kan ikke helt se hvad du vil med det der, men fair nok, er ikke mekaniker !

hvis din toppakning er gået, så må der jo være en revne i den ! = så kan det produkt løse problemet !
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

2.0 V6 24v motor - svag toppakning ? 19 år 2 måneder siden #11748

• 's profilbillede
Lortet skal skiftes, toppen eller knasten (kan ikke huske, er ikke mekker) ;) slibes til osv, vandpumpem skal skiftes.. Så at begynde på det der, virker måske liiige lovlig som en lidt for overdrevet b-løsning :?

2.0 V6 24v motor - svag toppakning ? 19 år 2 måneder siden #11749

• 's profilbillede
Anonymous skrev:
Lortet skal skiftes, toppen eller knasten (kan ikke huske, er ikke mekker) ;) slibes til osv, vandpumpem skal skiftes.. Så at begynde på det der, virker måske liiige lovlig som en lidt for overdrevet b-løsning :?

Tjja hvis resten ikke fejler noget kan jeg ikke se hvorfor du vil ofre 5K på det, når du nu kan få stoppet hullet, ja topstykkerne skal slibes, HVIS de bliver taget af... jeg ville nu læse på rxauto.com læs vidne beretningerne..

For tager du det af, skal du også skifte tandrem og medløberhjul.. så 5K kan ikke gøre det med regning !!!

**nå smutter lige ned og sætter den tandrem på, kom kun op for at se hvad Nm boltene skulle spændes med..**

2.0 V6 24v motor - svag toppakning ? 19 år 2 måneder siden #11750

• 's profilbillede
Det skal laves ordentligt, og ja du har ret :)

Bliver dog lavet uden regning, men prisen passer meget godt med det du nævner. :S grr !

Hehe. God arbejdslyst. Har du snart fået samlet vognen :D :D

2.0 V6 24v motor - svag toppakning ? 19 år 2 måneder siden #11751

• 's profilbillede
Anonymous skrev:
Det skal laves ordentligt, og ja du har ret :)

Bliver dog lavet uden regning, men prisen passer meget godt med det du nævner. :S grr !

Hehe. God arbejdslyst. Har du snart fået samlet vognen :D :D
Tjaa hvis hullet i pakningen bliver lukket er det jo lavet ordenligt :wink:

Ja det hjælper på at den er samlet, nu er tandremmen på, nu skal jeg bare ha lavet er specialtool til remstrammer hjulet, så jeg kan spænde det, enten bliver et en fusker kile i træ, eller også bliver det noget med noget bøjet metal eller ligende... der er self et specialtool til den slags :evil:

Men der er kommet træk på, så nu kan jeg ha trailer med, så må jeg snart få taget mig sammen og synet den.. :D

2.0 V6 24v motor - svag toppakning ? 19 år 2 måneder siden #11752

• 's profilbillede
Ordentligt... Det er vist en sandhed med modifakitioner :)

Special værktøj, det er sgu da noget værre skidt eftersom jeg jo også skal igang med det. :evil:

Vil du ikke skrive hvis du finder en løsning ? :(
Tid til at oprette siden: 0.172 sekunder