Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Problemer med colt

Problemer med colt 19 år 3 måneder siden #1474

• 's profilbillede
Hey

Har en colt 1,8 gti fra 91 ..

Jeg har problemer med at når jeg holder i tomgang når den er kold ligger den på ca 2500 og når den så bliver varmere stiger den til ca 3 - 3500 omdr. Hvad kan det værre ?

Mit andet problem er at når jeg skyder den af bliver den lynhurtigt varm men der er ikke noget når jeg kører "normalt" og så kan den heller ikke varme inde i kabinen ..

P.F.T. Tjummy
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Problemer med colt 19 år 3 måneder siden #11674

• 's profilbillede
pergamenten er revnet.(toppakningen)

Problemer med colt 19 år 3 måneder siden #11675

• 's profilbillede
Det kan være snavs i gasspjældshuset, få det rengjort og grundjusteret, eller det kan være din tomgangsmotor eller stepmotor der er defekt.

Er der noget kølervæske på????

Problemer med colt 19 år 3 måneder siden #11676

• 's profilbillede
Borre skrev:
Det kan være snavs i gasspjældshuset, få det rengjort og grundjusteret, eller det kan være din tomgangsmotor eller stepmotor der er defekt.

Er der noget kølervæske på????

Jeg har lige skiftet toppakning så det kan ikke værre det ...
Ja der er rigeligt med kølervæske på..

Vil lige prøve at rense gasspjældshuset ..
Har fundet ud at at grunden til den bliver varm er at min vandpumpe er defekt , fordi den øverste slange på køleren er varm mens den nederste er iskolde ... Er der andre forslag til det med tomgangen ?

Problemer med colt 19 år 3 måneder siden #11677

• 's profilbillede
Det lyder nu mere som om din termostat ikke åbner som den skal Prøv at smide den i en gryde med vand og så skulle den gerne åbne inden vandet koger Hvis ikke er den defekt.

Problemer med colt 19 år 3 måneder siden #11678

• 's profilbillede
PowerbaitDK skrev:
Det lyder nu mere som om din termostat ikke åbner som den skal Prøv at smide den i en gryde med vand og så skulle den gerne åbne inden vandet koger Hvis ikke er den defekt.

Ja det kunne det selvf. også være , men jeg har næsten lige skiftet den også .. Men uden noget godt resultat
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.166 sekunder