Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Udstødning Colt GTI 1.8 1991

Udstødning Colt GTI 1.8 1991 19 år 3 måneder siden #1448

• 's profilbillede
Jeg skal have skiftet midterste udstødning på min Colt.

Men, ifølge OneTwoPipe's tegninger, så sidder der en lyddæmper på den midterste udstødning (den lige før afgangspotten) - på min Colt, er der kun et rør, uden dæmper på.

Det giver mig så flere muligheder. Enten er røret taget fra en 1.6 GTI, eller også er det special lavet. Eller også skal jeg bare få monteret originalt mellempotte.

Any ideas?

:D
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Udstødning Colt GTI 1.8 1991 19 år 3 måneder siden #11528

• 's profilbillede
Det er nok ikke lige her jeg skal skrive, at jeg får ca 6 måneder siden smed et helt nyt OneTwo rustfrit mellemrør til en 1,8 GTi, på lossepladsen.

GRRR !!!! :twisted:

Udstødning Colt GTI 1.8 1991 19 år 3 måneder siden #11529

• Cocacola
  • Cocacola's profilbillede
OneTwopipe sætter en mellempotte efter katten hvis ikke der er en i forevejen. Det er en resonansdæmper der gør bilen udholdelig at køre i.

Udstødning Colt GTI 1.8 1991 19 år 3 måneder siden #11530

• 's profilbillede
Ifølge tegninger fra Walker (lyddæmper producent), sidder der potte på mellemrøret.

Jeg vil dog helst have røret uden potte, da jeg er overbevist om, at det er med til at give den fede sprøde lyd, jeg får fra bilen.

Jeg har forsøgt med et mellemrør fra en 1.6 GTI, den lignede meget, men den passede slet ikke.

Nu prøver jeg med et mellemrør fra en lancer GTI, ifølge tegningen kommer det meget tæt på, men det er jo lidt svært at vurdere, da der ikke er opgivet nogle mål på tegningen.

Og Mix gik lige glip af mindst 500 kr for den mellempotte !! :P
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.136 sekunder