Hej Mitsubishi Venner.
Jeg har for nylig købt mig en Galant 2000 V6-24V fra '94. En rigtig sej bil med sænket undervogn og dobbelt udstødning til en fartglad pige som mig
Jeg har et par tekniske ting, jeg gerne vil have hjælp til blandt kendere.
1) Indstilling af instrumentpanel for udendørstermometer. Når jeg trykker på knappen for at se, hvor mange grader det er udendørs, viser den ÷28° eller sådan noget, og så koldt har vi det trods alt ikke her i det kolde nord

Er der nogle, der ved, hvordan man indstiller dette?
2) Jeg har haft problemer med tomgangsreguleringen. Før jeg købte den, havde den fået justeret tomgangsregulatoren på et aut. værksted. Men efter en tectylbehandling var det helt galt. Kunne ikke gå i tomgang, hvis jeg koblede ud, hverken i kold eller varm tilstand. Der er blevet justeret noget på computeren hos lokal mekaniker, og nu går det bedre, men indimellem er den stadig gal. Mekanikeren sagde, at han havde erfaring for, at Mitsubishier godt kan drille med "ikke at kunne finde sig selv", når strømmen har været taget fra dem, er det rigtigt, og er dét problemet her mon?
Mulige problemstillinger søges, tak!
3) Fjernbetjening. Den ene fjernbetjening virker ikke så godt (skide irriterende at holde et sted langt hjemmefra, og så kan man ikke låse op endsige køre væk i bilen

). Det er IKKE kun et batteriproblem, desværre. Hvor "får" man en ny, der passer til systemet, og hvad skal jeg vælge, og hvordan er prisniveauet.
Tak for alle svar!
Med køreglade hilsner fra
Mors Dyt