Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Indstilling af instrumentpanel, tomgangsproblem, fjernbetj.

Indstilling af instrumentpanel, tomgangsproblem, fjernbetj. 19 år 5 måneder siden #1373

• 's profilbillede
Hej Mitsubishi Venner.

Jeg har for nylig købt mig en Galant 2000 V6-24V fra '94. En rigtig sej bil med sænket undervogn og dobbelt udstødning til en fartglad pige som mig 8)

Jeg har et par tekniske ting, jeg gerne vil have hjælp til blandt kendere.

1) Indstilling af instrumentpanel for udendørstermometer. Når jeg trykker på knappen for at se, hvor mange grader det er udendørs, viser den ÷28° eller sådan noget, og så koldt har vi det trods alt ikke her i det kolde nord :)
Er der nogle, der ved, hvordan man indstiller dette?

2) Jeg har haft problemer med tomgangsreguleringen. Før jeg købte den, havde den fået justeret tomgangsregulatoren på et aut. værksted. Men efter en tectylbehandling var det helt galt. Kunne ikke gå i tomgang, hvis jeg koblede ud, hverken i kold eller varm tilstand. Der er blevet justeret noget på computeren hos lokal mekaniker, og nu går det bedre, men indimellem er den stadig gal. Mekanikeren sagde, at han havde erfaring for, at Mitsubishier godt kan drille med "ikke at kunne finde sig selv", når strømmen har været taget fra dem, er det rigtigt, og er dét problemet her mon?
Mulige problemstillinger søges, tak!

3) Fjernbetjening. Den ene fjernbetjening virker ikke så godt (skide irriterende at holde et sted langt hjemmefra, og så kan man ikke låse op endsige køre væk i bilen :evil: ). Det er IKKE kun et batteriproblem, desværre. Hvor "får" man en ny, der passer til systemet, og hvad skal jeg vælge, og hvordan er prisniveauet.

Tak for alle svar!

Med køreglade hilsner fra

Mors Dyt
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

undervognssnask 19 år 5 måneder siden #11125

• 's profilbillede
ved at flere oplever det med tomgangen ....og det kan evt skyldes at sprøjtemanden har overmalet lamdasonden......prøv at tjekke om den er total sort :( .....

Re: Indstilling af instrumentpanel, tomgangsproblem, fjernbe 19 år 5 måneder siden #11126

• 's profilbillede
Mors Dyt skrev:
Hej Mitsubishi Venner.

1) Indstilling af instrumentpanel for udendørstermometer. Når jeg trykker på knappen for at se, hvor mange grader det er udendørs, viser den ÷28° eller sådan noget, og så koldt har vi det trods alt ikke her i det kolde nord :)

Hvis din bil er født med klimaanlæg (digitalt) så sidder der 2 "multistik" bagpå. - På min var der ikke ordentlig forbindelse, og den viste også minus mange grader. Prøv det, måske er det bare en løs forbindelse.

Re: Indstilling af instrumentpanel, tomgangsproblem, fjernbe 19 år 4 måneder siden #11127

• 's profilbillede
Webmaster skrev:
Mors Dyt skrev:
Hej Mitsubishi Venner.

Hvis din bil er født med klimaanlæg (digitalt) så sidder der 2 "multistik" bagpå. - På min var der ikke ordentlig forbindelse, og den viste også minus mange grader. Prøv det, måske er det bare en løs forbindelse.

Tak for svar, men øh.... hvor "bagpå" sidder de mulitstik, husk jeg er "kun" en kvinde! :wink:

Re: undervognssnask 19 år 4 måneder siden #11128

• 's profilbillede
morpheus skrev:
ved at flere oplever det med tomgangen ....og det kan evt skyldes at sprøjtemanden har overmalet lamdasonden......prøv at tjekke om den er total sort :( .....

Hej Morpheus, tak for svar. Lyder som en god mulighed at afprøve, men hvordan finder jeg denne lamdasonde - nærmere beskrivelse ønskes. Husk jeg er trods alt "kun" en kvinde! :wink:

sonde 19 år 4 måneder siden #11129

• 's profilbillede
hej hej

nu vover jeg sgu pelsen,,,og spørgen en anden kvinde om hvor hun bor og så må vi se hva min kone hun siger til det :lol:

er du lige i nærheden kunne jeg da tage et kig......men ellers skal du ned under din bil og kigge på forrøret på udstødningen......du følger bare udstødningen indtil du støder på en lille studs der stikker ud af røret,,,,,,der sidder en ledning på enden...

det er vist så godt som jeg kan forklare det....ellers må jeg lige tage et bette billede og sende :)
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.176 sekunder