Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Undervogn & Bremser

Undervogn & Bremser 19 år 6 måneder siden #1332

• 's profilbillede
Hej

jeg ville høre om nogle kunne hjælpe lidt igen. ved godt jeg spørge meget men uden at spørge for man intet at vide.

Jeg ved ikke rigtigt men syntes min bil køre af h til og syntes den er meget blød i det. så overvejer om det er på tide at få skifet undervogn ud. jeg har købt komplet sæg sænkingssæt H&R fjedre i 30mm men tro det er på tide min støddæmpere skal skiftes nogle der ved hvor man kan finde nogle gode nogle som er ordelige og ikke noget billigt (bip bip)

Jeg skal os lige høre hvor køber i andre Bremseskiver henne og er dem fra NVautodele gode nok eller nogle der kan anbefale nogle andre

På forhånd tak for hjælpen
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Undervogn & Bremser 19 år 6 måneder siden #10967

• Cocacola
  • Cocacola's profilbillede
Jeg kan stærkt anbefale Nipparts bremseskiver og Lockheed klodser fra FTZ (frederiksund autodele). Jeg har lavet en del opbremsninger fra, øhh, ja højere hastigheder 8) , og de er hverken blevet skæve eller hyler, så jeg er ganske tilfreds.

Mht. støddæmpere kan du jo evt. kigge på nogle Monroe støddæmpere. De skulle være udemærket, men sørg for at det er gasdæmpere, de er bedst.

Undervogn & Bremser 19 år 6 måneder siden #10968

• 's profilbillede
Hej

Har du evt nogle link elleer priser på det evt anbefaler..

På forhånd tak ;)
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.159 sekunder