Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: Bremselys, virker ikke !!

RE: 19 år 6 måneder siden #10843

• 's profilbillede
cyrix^ skrev:
Hm. Kan sgu ikke rigtig set noget der kunne ligne det jeg søger..

Nu har jeg dobbelt checked sikringerne og tilmed skiftede pærene..
Natta hjælper det.. Crap !

Der er to steder hvor den kan være gal, stelforbindelsen til bremselyset kan være irret, men det kræver dog at den i bagruden samt de "normale bremselygter" benytter den samme stel, hvis alt det bagerste lys bruger den samme stel så er det dog ikke der problemet skal findes.

Jeg er nok mest enig i Basse´s ide om at kontakten er defekt, kontakten skal sidde i direkte forbindelse med bremsepedalen, sandsynligvis øverst oppe hvor pedalen er befæstet, du må ned og ligge i vognbunden med en lygte.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Re: RE: 19 år 6 måneder siden #10844

• 's profilbillede
Mix skrev:
cyrix^ skrev:

Der er to steder hvor den kan være gal, stelforbindelsen til bremselyset kan være irret, men det kræver dog at den i bagruden samt de "normale bremselygter" benytter den samme stel, hvis alt det bagerste lys bruger den samme stel så er det dog ikke der problemet skal findes.

Jeg er nok mest enig i Basse´s ide om at kontakten er defekt, kontakten skal sidde i direkte forbindelse med bremsepedalen, sandsynligvis øverst oppe hvor pedalen er befæstet, du må ned og ligge i vognbunden med en lygte.

Yepsen. tror jeg har fundet den.(ikke nemt når man ikke ved hvad man leder efter) heheeh
Min kammerat mener også den er afgået ved døden. Så må lige besøge mitsu pusheren imorgen.

Takker for hjælpen

Re: RE: 19 år 6 måneder siden #10845

• Basse
  • Basse's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Modtagne TAK: 1
cyrix^ skrev:
Mix skrev:
cyrix^ skrev:

Yepsen. tror jeg har fundet den.(ikke nemt når man ikke ved hvad man leder efter) heheeh
Min kammerat mener også den er afgået ved døden. Så må lige besøge mitsu pusheren imorgen.

Takker for hjælpen

God fornøjelse :wink: med det store kontakt projekt

Bremselys, virker ikke !! 19 år 6 måneder siden #10846

• 's profilbillede
Tænkte forresten på, er det ikke muligt at afmontere "kontakten" og så "kortslutte" den så man kan finde ud af om det er den inden man invenstere kr. i en ny ?

RE: 19 år 6 måneder siden #10847

• 's profilbillede
Uden at have set kontakten eller vide hvilken Mitsubishi du har, så vil jeg da bestemt mene at du kan "snyde" kontakten ved at trække en + forbi den.

Umiddelbart er der faktisk ikke så meget der kan foranledige at alt bremselyset ryger, på nogen biler kan det være en sikring (men så er det ofte kun den ene side der ryger, eller også ryger instrumentbelysning også, det sidste for at gøre en opmærksom på at den er gal) da hver baglygte har en separat stelforbindelse direkte på karosseriet, så skulle det være et tilfælde hvis det var stellen.

Inden du skifter kontakten, har du prøvet at skifte sikringen, jeg har været ude for en sikring der var sprunget uden at det kunne ses, det sker ikke ofte, men det sker.

Jeg havde intet kabinelys en hel vinter, i min colt, sikringen var nydelig, efter at have splittet bilen ad skiftede jeg alligevel sikringen, hvorefter der var lys!!

Bremselys, virker ikke !! 19 år 6 måneder siden #10848

• 's profilbillede
Nej har jeg ikke, men den ser sgu overhoved ikke ud til at den fejler noget. But you never know...
Tid til at oprette siden: 0.183 sekunder