Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Søges Urskiver kn/kit Til Lancer 1,8 Gti 16v fra 91

Søges Urskiver kn/kit Til Lancer 1,8 Gti 16v fra 91 19 år 6 måneder siden #1298

• 's profilbillede
hjølp jeg søer nogen urskiver og et kn kit til min lancer det sku ikke så sjovt med et standard luftfilter/kasse med hul i.... erd er noen der kan hjælpe :cry: :lol:
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Søges Urskiver kn/kit Til Lancer 1,8 Gti 16v fra 91 19 år 6 måneder siden #10805

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Køb et KN filter og fjern kassen på dit luftfilter, tag nu KN filteret og klips i stedet så har du åbent KN kit :D :D
Vedhæftninger:
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk

Søges Urskiver kn/kit Til Lancer 1,8 Gti 16v fra 91 19 år 6 måneder siden #10806

• 's profilbillede
Ja og så er man helt sikker på at motoren trækker varm luft ind hvis ikke man gør andet.
Da vi var i Billund til rulletræf havde mange af os problemer med varm luft, pga åbent filter så man skal ikke bare lige "åbne" op for så kan man godt risikere at man mister Hk i stedet og det er jo nok ikke det man ville med det.

Søges Urskiver kn/kit Til Lancer 1,8 Gti 16v fra 91 19 år 6 måneder siden #10807

• 's profilbillede
Nully skrev:
Køb et KN filter og fjern kassen på dit luftfilter, tag nu KN filteret og klips i stedet så har du åbent KN kit :D :D
Hvilke klips er det og har du ikke nogen billeder af den slags du gider sende til min email Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.179 sekunder