Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: lader relæ

lader relæ 19 år 8 måneder siden #1217

• 's profilbillede
Hej jeg vil høre om der er en der kan fortælle mig hvor lader relæ sidder i en Mitsubishi colt fra 89 med en 1,3 motor og hvordan man kan se om den virker eller om den er i stykker
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

RE: 19 år 8 måneder siden #10461

• 's profilbillede
Min forrige bil var en Colt 1,3 1989 (har forøvrigt stadig et sæt nye BILLIGE bremseklodser liggende)

Hvad er problemet med din Colt :?:

: 19 år 8 måneder siden #10462

• 's profilbillede
Hej Mix mit problemet er at når jeg skal hjem fra arbejde kl.23.05 så lyser lade lampe men næste morgen er der ikke nåde. det skal lige siges at jeg ikke har ret langt til arbejde ca. 10 min køles. Min generator og batteri er bleven skifte for ikke så længe siden så derfor tænke jeg at det kunne være lade relæ

lader relæ 19 år 7 måneder siden #10463

• 's profilbillede
mener at lade relæet er indbygget i generatoren på de fleste vogne idag.
På min gamle ford sidder det i en lille metal kasse på inderskærmen,men den er også fra 66.

Re: : 19 år 7 måneder siden #10464

• Cocacola
  • Cocacola's profilbillede
drber skrev:
Hej Mix mit problemet er at når jeg skal hjem fra arbejde kl.23.05 så lyser lade lampe men næste morgen er der ikke nåde. det skal lige siges at jeg ikke har ret langt til arbejde ca. 10 min køles. Min generator og batteri er bleven skifte for ikke så længe siden så derfor tænke jeg at det kunne være lade relæ

Er det sådan hver dag? Hvis det er forskelligt hvornår den lyser kan det godt være en løs forbindelse et eller andet sted..

RE: 19 år 7 måneder siden #10465

• 's profilbillede
Umiddelbart lyder det mest som en dårlig forbindelse, hvis laderelæet var defekt ville lampen sandsynligvis lyse konstant.

Umiddelbart mener jeg bestemt at relæet er bygget sammen med generatoren, og den sidder jo lidt udsat for skidt og snavs, tjek forbindelserne også stelforbindelsen.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.170 sekunder