Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Lancer gearkasse kan den laves ??

Lancer gearkasse kan den laves ?? 19 år 9 måneder siden #1202

• 's profilbillede
hejsa

jeg har fået tilbudt en lancer gearkasse. men den ryger ud af 5 gear når man køre, så har jeg hørt at det skulle være rimeligt nemt at lave 5 gear. er der nogle der ved noget om det ??

MVH Erik
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Re: Lancer gearkasse kan den laves ?? 19 år 9 måneder siden #10388

• Cocacola
  • Cocacola's profilbillede
Beridox skrev:
hejsa

jeg har fået tilbudt en lancer gearkasse. men den ryger ud af 5 gear når man køre, så har jeg hørt at det skulle være rimeligt nemt at lave 5 gear. er der nogle der ved noget om det ??

MVH Erik

Du skal bare have gearkassen af, og så det "øverste låg" af kassen. Hvis det kun er 5. gearet skal den ikke skilles helt ad.

Men hvordan virker gearkassen ellers? De har det jo med at æde syncromesherne, så det ville nok være en god ide at skifte dem med det samme (hvis de da fejler noget) nu man har skidtet nede.. :wink:

Lancer gearkasse kan den laves ?? 19 år 9 måneder siden #10389

• 's profilbillede
hejsa

er det noget der er dyrt at lave, jeg ved ikke med syncromesherne, da jeg ikke har kørt med den, men er det noget der er nemt at skifte ??

MVH Erik

Lancer gearkasse kan den laves ?? 19 år 9 måneder siden #10390

• Cocacola
  • Cocacola's profilbillede
Beridox skrev:
hejsa

er det noget der er dyrt at lave, jeg ved ikke med syncromesherne, da jeg ikke har kørt med den, men er det noget der er nemt at skifte ??

MVH Erik

Jeg kender ikke lige prisen for det, men jeg vil sige at det kræver en fagmand at skille en gearkasse ad. Der er mange bitte små løse dele i kassen der kan ryge ud.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.193 sekunder