Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: Hvem vil lave mig en KN Adapter??

Hvem vil lave mig en KN Adapter?? 19 år 9 måneder siden #10059

• 's profilbillede
Så var det bare nemmere at fremstille adapteren! (skal ikke selv lave den)
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Hvem vil lave mig en KN Adapter?? 19 år 9 måneder siden #10060

• 's profilbillede
Jeg tror ikke det er en god ide at pille det af jeg tror det vil resultere i en meget mærkelig motorgang, mener det er noget den "måler" luften igennem.

Hvem vil lave mig en KN Adapter?? 19 år 9 måneder siden #10061

• 's profilbillede
Mon ikke der tænkes på luftmængdemåleren :lol:

Hold fingerene LANGT væk fra den. - Den er uhyre skrøbelig, og koster det samme som et sæt sommerdæk... - Små 4000 kr. gav jeg for en til min gamle Carisma DiD.

Hvem vil lave mig en KN Adapter?? 19 år 9 måneder siden #10062

• 's profilbillede
Webmaster skrev:
Mon ikke der tænkes på luftmængdemåleren :lol:

Hold fingerene LANGT væk fra den. - Den er uhyre skrøbelig, og koster det samme som et sæt sommerdæk... - Små 4000 kr. gav jeg for en til min gamle Carisma DiD.

Det er jo der at filteret skal side på, og adapteren skal side, så helt ugåendeligt pilleri kan ikke undgås...

Men lader den bare være "standard" så er jeg sikkert.... :)

Hvem vil lave mig en KN Adapter?? 19 år 9 måneder siden #10063

• 's profilbillede
Hm. Nu er den monteret, men det har ikke givet noget som helst lyd synes jeg. Kun ved omdrejninger over de. ca. 5000 har den givet lidt :(

suk..

Nogen der ved hvad det skyldes ? Filteret er "gemt" bagved batteriet, og kan ikke få direkte frisk luft når man kører, desværre! KAN det være derfor ?

Hvem vil lave mig en KN Adapter?? 19 år 9 måneder siden #10064

• 's profilbillede
cyrix^ skrev:
Hm. Nu er den monteret, men det har ikke givet noget som helst lyd synes jeg. Kun ved omdrejninger over de. ca. 5000 har den givet lidt :(

suk..

Nogen der ved hvad det skyldes ? Filteret er "gemt" bagved batteriet, og kan ikke få direkte frisk luft når man kører, desværre! KAN det være derfor ?

Nååh, har lige fået at vide det skal køres til først.. Så det må jeg lige se på.. Medmindre der er nogen der har ideér:D
Tid til at oprette siden: 0.159 sekunder