Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Elruder

Elruder 19 år 9 måneder siden #10034

• 's profilbillede
Det er lige som min køre skævt op, ruden tipper frem af mod bilen, vi har været ved og kigge på det men kan bare ikk få det løst...
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Elruder 19 år 9 måneder siden #10035

• 's profilbillede
Jeg pvøvede at rullle op idag med 160 (meter i timen naturligvis), og der var ingen problemer på min "gamle" 90'er Galant, hverken med eller uden fingrene i klemme, så jeg kan ikke bidrage yderligere for der er ingen sikring i min.

(Men nu ved da jeg at jeg kan klemme passagerenes fingre, og det endda helt uforstyrret)

:twisted:

Elruder 19 år 9 måneder siden #10036

• 's profilbillede
Nej jeg bliver nok nød til og sætte den på værksted... eller købe en ældre galant :D

RE: 19 år 9 måneder siden #10037

• 's profilbillede
Chryslerdude skrev:
Jeg pvøvede at rullle op idag med 160 (meter i timen naturligvis), og der var ingen problemer på min "gamle" 90'er Galant, hverken med eller uden fingrene i klemme, så jeg kan ikke bidrage yderligere for der er ingen sikring i min.

(Men nu ved da jeg at jeg kan klemme passagerenes fingre, og det endda helt uforstyrret)

:twisted:

Jeg tager hatten af for dig, jeg jokkede ikke min Carisma op på 160 km/t hvorefter jeg, med vilje, klemte fingrene i elruden (tror nok jeg havde forsøgt med en agurk)

Elruder 19 år 9 måneder siden #10038

• 's profilbillede
Jo tak... (rødmende)

Jeg måtte jo slippe speederen ubekvemt længe for at komme ned på de 160, men så kunne jeg tilgengæld bedre styre med knæ'ene.. he he...

Min Galant klemmer ikke ret hårdt om fingrene, (et pænt stykke under smertegrænsen), men jeg er alligevel ret overbevist om at den godt kan klippe en agurk.

Jeg prøvede ikke passagerdøren, for det mente jeg dog ville være for farligt ved den høje hastighed, uden at sidde bag rattet.

Man HAR vel fartpilot :-D :roll: :wink: :lol: :shock: :D :o
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.136 sekunder