Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Uoriginale tændkabler til Galant 2.0 GTI D4 1990

Uoriginale tændkabler til Galant 2.0 GTI D4 1990 19 år 10 måneder siden #1131

• 's profilbillede
Hej Mitsufolk

Jeg skal til at skifte tændkabler på min nyerhvervede Galant GTI 16v 2.0 Dynamic 4 fra 1990, og har hørt alt for mange forskellige priser på alt for kort tid. De strækker sig helt fra 449,- til 2215,-

T.Hansen = 449,- (Producent ukendt, lev. lød som "Brechau" ell. lign)
Bistrup Autodele = 837,- (Tyske kvalitetskabler)
Autobremsen = 2215,- (for nogle sikkert rigtig meget gode kabler).

Mitsubishi selv = 1371,- (For de originale MMD134754)

Forvirret... me too... gad ihvertfald slet ikke at ringe til flere... 8-)

Det ville være rart om nogen havde noget erfaring med uoriginale tændkabler, og måske havde en kommentar eller to...

Jeg vil personligt mægtig gerne spare 925,- op til de originale hvis T-Hansens fungerer fint.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Uoriginale tændkabler til Galant 2.0 GTI D4 1990 19 år 10 måneder siden #9961

• 's profilbillede
jeg vil anbefale at købe de org... har selv prøvet 2 sæt uorg på min lancer med det resultat at det ene sæt ikke passede ned i hullerne. det andet ville den simpelthen ikke køre med, den hostede og hakkede helt vildt. da jeg så skiftede til org var der ingen problemer og den kørte som en drøm igen...

Uoriginale tændkabler til Galant 2.0 GTI D4 1990 19 år 10 måneder siden #9962

• 's profilbillede
Jeg har købt tændkabler + rør hos Høyer autodele til min Galant 2.0i og den kører uden probs med dem. Mener jeg gave omkring 400.00 kr for det hele. Dog skal det lige siges at de kan ikke skaffe den korte ledning der går fra fordeleren til tændingsmodulet.

Uoriginale tændkabler til Galant 2.0 GTI D4 1990 19 år 10 måneder siden #9963

• 's profilbillede
Hey hey

Tak for feedback !!! Jeg har bare lige konstateret at det slet ikke var kablerne, selvom de skal skiftes alligevel, så ser det faktisk ud til at det er noget helt andet der er skyld i mine tændingsproblemer...

Jeg har udpenslet det på dette link, andetsteds på sitet her hvis nogen skulle ha lyst til at læse med...

www.mitsubishi-klub.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=3162

Uoriginale tændkabler til Galant 2.0 GTI D4 1990 19 år 9 måneder siden #9964

• 's profilbillede
Dette er et lille desperat forsøg på at finde ud af om jeg kan slippe for at købe nye tændkabler. Bilen sætter ud af og til, men det er sjældent og kun meget kort tid. Den hakker lissom lidt i det.. gerne når motoren er kold, men den starter fint.

Jeg tror egentlig selv at det ER tændkablerne, men det ville være surt at hælde 450,- ud af vinduet hvis det er noget andet.

Har nogen mon erfaringer med dette ?
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.178 sekunder