Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Galant 4G63 Motor tuning ?

Galant 4G63 Motor tuning ? 20 år 1 uge siden #1115

• 's profilbillede
Kære alle venner med de røde trekanter :P

Så går det løs :!:

Skal igang med min Galant, hvilket jeg glæder mig meget til
Komplet skørtesæt, ny farve - ny lakering, hvide side- og for -blink, lidt indvendig og udvendig, lidt motor... og lidt andet godt, når jeg engang finder ud af hvad det skal være. Listen er faktisk lang.

Men hvad kan jeg så gøre / lave ved motoren ?? :D
Vil I venligst prøve og hjælpe mig, komme med forsalg ;)

1. Bananmanifold. Vil jeg meget gerne, skal bare lige af have fundet den.

2. Udstødning"system"... Vil sådan set gerne beholde det originale, men skal alligevel have lidt meget "flow". Den behøver ikke larme mere, tværdimod. Den skal jo oxo kunne nydes ! Hvad kan jeg evt. gøre på dette område ?

3. Knaster, skarpe. Hmm, det siger mig sådan set ikke så meget. Men hvis det kan få det hele til at fungere, kører godt, hva ved jeg, og at det ikke går så meget udover tomgangen osv osv. Så skidt da.

4. KN-Kit / Filter eller hva ved jeg. Bliver jo nok nød til at skal have sådan en fætter på. Med mindre der er noget andet legetøj :)

5. Chiptuning / Ændr. af Motorstyring. Når det hele er færdig, så skal den hele klart op og rulles, sådan at den får det den skal. (Kører faktisk af lort lige nu)

Ved ikke rigtig hvad jeg ellers kan finde på... Har I nogle forslag, så hører jeg meget gerne fra dig / jer :D

Oxo hvis I andre sjove ideer, enten om det er motor eller andet.
Ses vi til DHB 05, til "mega" klub træf. Det tror jeg nok...
Tror og regner sådan set med at gå igang her i weekenden, hvis alt går vel. Men men men, tror dog liiige jeg skal have "El Tempo Galante" med nej og visse frem. Så kan I se hvordan den ser ud efter sommer ;)
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.139 sekunder